اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پلمب پاساژهایی که تذکر حجاب را جدی نگیرند

دادستان عمومی و انقلاب گرگان از پلمب پاساژهایی خبر داد که تذکر حجاب را جدی نگیرند.

پلمب پاساژهایی که تذکر حجاب را جدی نگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمود اسپانلو صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به عنوان دادستان تکلیف دارم از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنم  و  در کنار آنها برای برخورد با پدیده بی‌حجابی ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: اگر گزارش مستند به ما برسد که یک مسوول در موضوع حجاب مسوولیت داشته و به مسوولیت خود توجه نکرده و انجام مسوولیت نکرده قطعا برخورد خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که باید به صورت ویژه به آن توجه کرد این است که دشمن سال‌ها فعالیت مستمر و بی‌وقفه انجام داده و هنوز هم در حال فعالیت است تا شرایط را به این مرحله رسانده و ما نیز نباید انتظار داشته باشیم موضوع یک شبه حل شود.

اسپانلو گفت: ما نیز باید اقدامات فرهنگی مستمر انجام دهیم و در کنار آن فعالیت‌های سلبی هم داشته باشیم گرچه بسیاری از اقدامات سلبی دستگاه قضایی نیز جنبه فرهنگی و ارشادی دارد.

وی اضافه کرد: یکی از مباحثی که با جدیت دنبال خواهیم کرد پلمب پاساژهایی است که کسبه به موضوع حجاب توجهی ندارند و در این زمینه هیچگونه چشم پوشی نخواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان بیان کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان آمران به معروف را باید در پاساژها مستقر کند و اصناف نیز یک نفر را در کنار آنها برای برخورد با بی‌حجابی در مرکز خرید مستقر کند.

اسپانلو بیان کرد: اگر ضابطان به ما گزارش کنند که در موضوع حجاب به صنف یا اصناف مشخصی تذکر دادند و رعایت نکردند آن صنف یا مرکز خرید بلافاصله پلمب خواهد شد و در این موضوع تردیدی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول