اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اقدامات امنیت‌آفرین پلیس سمنان در برخورد با قاچاق/ اخلال در امنیت اقتصادی را نمی‌پذیریم

جانشین انتظامی استان سمنان به نقش کلیدی و تأثیرگذار اقدامات امنیت‌آفرین پلیس سمنان در موضوع قاچاق کالا و سوخت اشاره کرد و گفت: پلیس در مسیر تأثیرگذاری در زمینه جلوگیری از اخلال در امنیت اقتصادی کشور گام برمی‌دارد.

اقدامات امنیت‌آفرین پلیس سمنان در برخورد با قاچاق/ اخلال در امنیت اقتصادی را نمی‌پذیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین انتظامی استان سمنان امروز در جمع شماری از مأموران انتظامی سمنان، به بیان گزارشی جامع از وضع جمعیت‌شناختی، شرایط امنیتی استان، پراکندگی جرائم در استان و ... پرداخت.

میراحمدی با اشاره به اینکه قسمت بیشتری از مساحت جغرافیایی استان سمنان کویری است، افزود: از آنجایی که برخی نقاط کویری مسیر ترانزیت و تردد قاچاقچیان مواد مخدر و کالاست، پلیس استان سمنان با گسترش چتر اطلاعاتی خود در این مناطق با استفاده از تجهیزات هوشمند و ظرفیت مردم کویرنشین و برقراری گشت‌زنی‌های منظم و متناوب، اجرای طرح‌های امنیتی و مانورهای مشترک با سایر استان و نهادهای امنیتی دیگر، علاوه بر کشفیات خوب و مهم، امنیت و آرامش مطلوبی را ایجاد کرده است.

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سمنان یکی از استان‌های پهناور با بیش از سه هزار و 200 کیلومتر محور مواصلاتی بوده و از ابتدای سال تاکنون هشت میلیون تردد جاده‌ای در استان ثبت شده است، بیان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی یکنواخت و خسته‌کننده در راه‌های مواصلاتی استان، بیشترین آمار تصادفات جاده‌ای مربوط به واژگونی و خواب‌آلودگی رانندگان است.

میراحمدی بیان کرد: در این زمینه، پلیس راه استان با مسؤول‌سازی دستگاه‌های دولتی، استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزاتی مضاعف، همکاری با یگان پهبادی استان برای رصد جاده‌ها، تمام تلاش و همت خود را برای کاهش تصادفات در نوروز ۱۴۰۲ به کار بست.

وی به نقش کلیدی و تأثیرگذار اقدامات امنیت‌آفرین پلیس سمنان در موضوع قاچاق کالا و سوخت اشاره و اظهار کرد: از آنجا که استان سمنان در مسیر یکی از اصلی‌ترین راه‌های مواصلاتی کشور قرار دارد، پلیس استان با برقراری گشت‌های هوشمندانه و هدفمند برقراری ایست و کنترل‌های مناسب توانسته علاوه بر کشفیات مهم و حائز اهمیت در خصوص قاچاق کالا و سوخت، گام مثبت و تأثیرگذاری در زمینه جلوگیری از اخلال در امنیت اقتصادی کشور بردارد.

جانشین انتظامی استان سمنان به برنامه‌ریزی‌های دقیق و کاربردی پلیس استان در قرارگاه مبارزه با سرقت اشاره و خاطرنشان کرد: پلیس‌های تخصصی استان برای برخورد با سارقان و حتی رصد مجرمانی که در استان‌های مجاور مرتکب جرم شده‌اند، علاوه بر برقراری تعامل سازنده با سایر استان‌ها، با اجرای طرح‌های مقتدرانه و ضربتی نتایج خوبی در زمینه دستگیری و کشف اموال مسروقه داشتند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول