اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مقوله عفاف و حجاب متولی ندارد

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری یکی از معضلات موجود در مقوله عفاف و حجاب را نداشتن متولی دانست و گفت: مخاطب‌شناسی و ریشه‌یابی هنجارشکنی‌ها باید مدنظر قرار بگیرد چرا که نمی‌توان برای همه یک نسخه پیچید.

مقوله عفاف و حجاب متولی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل احمدی عصر امروز در جلسه ستاد راهبردی عفاف و حجاب چهارمحال و بختیاری گفت: کار ایجابی یا سلبی صرف اثر لازم را ندارد و گاهی حتی نتیجه عکس می‌دهد لذا در فضای شهری تبشیر و تنذیر توأمان باید رخ بدهد. 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری یکی از معضلات موجود در مقوله عفاف و حجاب را نداشتن متولی دانست و افزود: مخاطب‌شناسی و ریشه‌یابی هنجارشکنی‌ها باید مدنظر قرار بگیرد چرا که نمی‌توان برای همه یک نسخه پیچید. 

احمدی با بیان اینکه برای حصول نتیجه باید کار ترکیبی ایجابی و سلبی انجام شود، اظهار کرد: برخورد سلبی با معدود افرادی که آگاهانه هنجارشکنی می‌کنند باید صورت بگیرد.  

وی با اشاره به اینکه همکاری مردم رکن اصلی است و باید به میدان بیایند، ادامه داد: در این راستا باید آموزش و اطلاع‌رسانی عمومی را نیز مورد توجه ویژه قرار داد. 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان مطرح کرد: برای پیش بردن هرچه بهتر و بابرنامه‌تر امور باید سه کمیته رصد و آسیب‌شناسی، کارشناسی تولید محتوا و اجرا به‌صورت فعال و عملی تشکیل شود. 

احمدی با بیان اینکه بنیه دینی مردم قوی است و تقویت آن نیز مهم بوده و باید جزو برنامه‌های عمیق و بلندمدت باشد، اظهار داشت: به برنامه‌های میان‌مدت مانند ترویج نماز و برنامه‌های کوتاه‌مدت مانند اطلاع‌رسانی‌ و برخورد با گروه‌های ناهنجار نیز باید توجه شود. 

وی افزود: استفاده از نظرات کارشناسان خبره به‌ویژه در حوزه فرهنگ در کنار تصمیم‌گیری مدیران می‌تواند مثمر ثمر باشد. 

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول