اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

طرح «زوج‌ و فرد» در اصفهان به طرح «قیمت‌گذاری محدوده» تبدیل می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: طرح زوج‌ و فرد خودروها در شهر طی یک برنامه بلندمدت به طرح قیمت‌گذاری محدوده تبدیل می‌شود.

طرح «زوج‌ و فرد» در اصفهان به طرح «قیمت‌گذاری محدوده» تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مقرر شده است افرادی که می‌خواهند به محدوده زوج و فرد وارد شوند در ابتدا مجوز دریافت کنند و به مرور این طرح به طرح قیمت‌گذاری محدوده و ال.ای.زد تبدیل می‌شود.

وی درباره دیگر اقدامات این معاونت در شهر اصفهان افزود: گسترش ایستگاه‌های دوچرخه در کنار ایستگاه‌های مترو از سیاست‌های حوزه حمل‌ونقل در سال جاری است که در ایستگاه کاوه به‌صورت پایلوت اجرا شده است.

حق‌شناس بیان کرد: به منظور حمایت مادی و معنوی از شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید خودروهای برقی، فراخوان‌هایی اعلام و شرکت‌هایی در زمینه تولید اتوبوس و خودروی برقی و واردات آن شناسایی شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در حوزه ایمنی هم رفع نقاط حادثه‌خیز، ایمنی عابران پیاده، آشکارسازی و ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابرپیاده از جمله برنامه‌های این معاونت است.

وی با بیان اینکه با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان، پروژه‌هایی همچون تاکسی هوشمند و سیستم‌های سامانه «اصرو» برای هوشمندسازی حوزه حمل‌ونقل از سال گذشته آغاز شده است، عنوان کرد: نظر داریم سیستم پارک حاشیه‌ای و کنترل ورود به محدوده مرکزی شهر در سال جاری به سیستم‌های هوشمند مجهز شود.

حق‌شناس بیان کرد: اجرای طرح پارکینگ‌های هوشمند نیز در دستور کار است و برای قیمت‌گذاری آن در سال جاری اقدام می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول