اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

حضور یک هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم خراسان‌شمالی/ ۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: در راستای برگزاری رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۱ هزار بسته معیشتی به همت مجموعه سپاه و بسیج استان تهیه و توزیع می‌شود.

حضور یک هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم خراسان‌شمالی/ ۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در راستای اجرای ماموریت‌های سپاه، گروه‌های جهادی در ایام نوروز که با ماه مبارک رمضان تقارن داشت، تعداد یک‌هزار و ۴۰۰ گروه جهادی بسیجی در مناطق مختلف حضور پیدا کردند. 

وی با بیان اینکه این اردوها شامل ۹۰۰ گروه برادر و ۵۰۰ گروه خواهر بوده است، گفت: در حوزه‌های مختلف آبرسانی، خدمات عمومی، بهداشتی،درمانی، پزشکی، اجتماعی و کشاورزی خدمات جهادی انجام گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی افزود: این گروه‌ها از قبل در مناطق هدف حضور پیدا کرده، نیازها را احصا و با آمادگی کامل در ایام نوروز خدمات‌رسانی کردند.

وی ادامه داد: در بحث نحوه حضور گروه‌های جهادی در این مناطق چون جهادگران روزه‌دار بودند، ده شبانه روز در نقاط مختلف استان بیتوته کرده و در جهت خدمت به مردم قدم برداشتند.

سردار فرجی در ادامه بیان داشت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری پیرو برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مؤمنانه، با آغاز ماه مبارک رمضان این رزمایش در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش مواسات در خراسان‌شمالی به همت مجموعه سپاه و بسیج استان، تعداد ۱۱ هزار بسته معیشتی تهیه شده که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) بین خانواده محروم و نیازمند استان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی اضافه کرد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، خرما، حبوبات، ماکارونی و مرغ است که ارزش ریالی هر بسته یک میلیون تومان و در مجموع ۱۱ میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان تعداد ۱۰ هزار غذای گرم نیز پخت و بین خانواده محروم و نیازمند استان توزیع می‌شود.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول