اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

همسر زلنسکی به فلسطین اشغالی می‌رود

سفیر اوکراین در رژیم صهیونیستی خبر داد که کی‌یف و تل‌آویو در حال رایزنی برای انجام سفر همسر رئیس‌جمهور اوکراین به فلسطین اشغالی هستند.

همسر زلنسکی به فلسطین اشغالی می‌رود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که حمایت‌های آمریکا و متحدانش از اوکراین و فشارهای آنها علیه روسیه ادامه دارد، خبرها از تدارک «اولگا زلنسکی» همسر ولودیمیر زلنسکی برای سفر به فلسطین اشغالی حکایت دارد.

منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی از قبیل روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گزارش دادند، سفیر اوکراین در رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کی‌یف و تل‌آویو در تدارک برای سفر همسر رئیس‌جمهور اوکراین هستند.

«یِوِن کورنیچوک» سفیر اوکراین در فلسطین اشغالی گفته که مذاکرات بین دو طرف برای هماهنگی انجام سفر بانوی اول اوکراین به تل‌اویو در حال انجام است و احتمال می رود این سفر طی چند هفته آینده صورت گیرد.

سفیر کی‌یف در تل‌آویو ابراز امیدواری کرد که تمرکز سفر همسر رئیس‌جمهور اوکراین به فلسطین اشغالی، مسائل انسان دوستانه باشد.

این دیپلمات اوکراینی مستقر تل آویو، از احتمال بازدید همسر زلنسکی از بیماران اوکراینی مستقر در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

گمانه زنی درباره سفر آتی همسر رئیس‌جمهور اوکراین در شرایطی انجام شده که مقام‌های کی‌یف از زمان آغاز جنگ اوکراین از رژیم صهیونیستی به دلیل آنچه عدم حمایت ناکافی این رژیم از اوکراین و عدم اعمال فشار بر روسیه خوانده‌اند، انتقاد کرده‌اند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول