اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

«باستی هیلز» مجدد ورود ممنوع شد/ تذکر دادستان لواسانات به هیئت مدیره شهرک

درب شهرک باستی هیلز مجدد بر روی مردم بسته شد، دادستان لواسانات در این باره گفت: هیچ گونه محدودیت ترددی در این شهرک وجود ندارد و تذکرات لازم مبنی بر غیرقانونی بودن انسداد راه به هیئت مدیره این شهرک داده شده است.

«باستی هیلز» مجدد ورود ممنوع شد/ تذکر دادستان لواسانات به هیئت مدیره شهرک

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، نام باستی هیلز لواسان چندسالی است برای مردم آشنا می باشد، شهرکی لاکچری نشین که اطراف ان را حصار کشی‌کرده و تردد عموم به آن ممنوع بود.

سال ۱۳۹۸ بود که با دستور قضایی گیت ورودی این شهرک جمع آوری و تردد عموم به این شهرک بلامانع شد.

عکس| جمع آوری گیت وردی شهرک در سال ۹۸ با دستور قضایی

مشاهدات خبرنگار فارس بیانگر این است پس از گذشت چند سال از دستور قضایی مجدد گیتی در ورودی این شهرک نصب شده است و نگهبان اجازه تردد به عموم را نمی‌دهد.

یکی از مسافران نوروزی که از استان‌های غربی به لواسان سفر کرده بود به خبرنگار فارس گفت: اسم این شهرک را قبلا شنیده بودیم و قصد ورود به آن را داشتیم که نگهبان اجازه نداد و گفت کسی جزء مالکان حق ورود به شهرک را ندارند.

عباس نوروزی دادستان لواسانات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در خصوص شهرک باستی هیلز هیچگونه محدودیت و منع تردد نداریم و نخواهیم داشت، هیئت مدیره این شهرک هم به دادستانی احضار شدند و تذکرات لازم مبنی بر غیرقانونی بودن انسداد راه به ایشان داده شده است.

وی گفت: آنچه الان شاهد آن هستیم صرفا ایجاد گیت نگهبانی جهت ورود هرگونه افراد معلوم‌الحال و احیانا سارق و کسانی که فعالیت غیرمجاز در حوزه ضایعات دارند به جهت پیشگیری از وقوع جرم و هرگونه سرقت است اما منعی برای ورود سایر افراد نیست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول