اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

۶٣ درصد زندانیان لرستان داخل یا خارج از زندان اشتغال دارند

مدیرکل زندان‌های استان لرستان گفت: بیش از ۶۳ درصد زندانیان در رشته‌های مختلف در داخل و بیرون از زندان‌ها اشتغال دارند و بابت اشتغال و تولید دستمزد دریافت می‌کنند که این امر تأثیر مستقیم بر سبد اقتصادی خانواده زندانیان دارد.

۶٣ درصد زندانیان لرستان داخل یا خارج از زندان اشتغال دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عبدالمجید کشوری در جمع کارکنان و مددجویان زندان مرکزی در سخنانی به تشریح اقدامات صورت گرفته در زندان‌های لرستان پرداخت و اظهار کرد: در مجموعه زندان‌های لرستان در تلاشیم تا دغدغه‌های اصلی زندانیان اعم از حمایت‌های مادی و معنوی از خانواده‌های زندانیان و همچنین مسائل اقتصادی و اشتغال زندانیان را تا حد ممکن مرتفع سازیم.

مدیرکل زندان‌های استان لرستان، افزود: بیش از ۶۳ درصد زندانیان در رشته‌های مختلف در داخل و بیرون از زندان‌ها اشتغال دارند و بابت اشتغال و تولید دستمزد دریافت می‌کنند که این امر تأثیر مستقیم بر سبد اقتصادی خانواده زندانیان دارد.

وی اضافه کرد: از سال ۱۳۹۸ تا کنون یک هزار و ۶۳۰ زندانی بدهکار مالی با کمک خیران، ستاد دیه و سایر ارفاقات قضایی از زندان آزاد شده‌اند و نیز بالغ بر ۷ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های زندانیان توزیع شده است.

کشوری به رابطه دوستانه با زندانیان اشاره کرد و گفت: رابطه حاکم در زندان‌های استان، رابطه دوستانه مددکار و مددجو و مملو از احترام به شخصیت و خانواده زندانیان است و ما در مناسبت‌های مختلفی مانند نوروز، محرم، شب‌های قدر و... در کنار مددجویان بودیم.

وی افزود: مجموعه این عوامل دست به دست هم داد تا رضایت جامعه هدف حاصل و در ادامه منجر به حضور مددجویان در مشارکت‌های اجتماعی شود و همین موضوع می‌تواند یک الگوی موفق مدیریتی قلمداد شود.

مدیرکل زندان‌های لرستان افزود: امسال که از طرف مقام معظم رهبری سال رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده است، می‌طلبد دولت مردمی و انقلابی تلاش مضاعفی جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشد.

وی در ادامه مددجویان را به استفاده از فرصت‌های معنوی ماه مبارک رمضان برای توبه و اصلاح دعوت کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول