اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

میزبانی پایانه‌های مسافربری اصفهان از بیش از ۳۳۲ هزار مسافر نوروزی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: تعداد مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های شهرداری اصفهان طی سفرهای نوروزی ١۴٠٢ تا پایان یازدهم فروردین، ۳۳۲ هزار و ۷۶۹ مسافر ثبت شده است.

میزبانی پایانه‌های مسافربری اصفهان از بیش از ۳۳۲ هزار مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ابوالفضل توکلی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان پیرامون آمار مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های اصفهان اظهار داشت: تعداد مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های شهرداری اصفهان طی سفرهای نوروزی ١۴٠٢ تا پایان یازدهم فروردین، ۳۳۲ هزار و ۷۶۹ مسافر ثبت شده است.

وی افزود: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز یازدهم فروردین ماه امسال ۱۵۷ هزار و ۶۲۷ مسافر از طریق پایانه‌های شهر وارد و ۱۷۵ و ۱۴۲ مسافر خارج شدند که در این بازه زمانی جابجایی مسافران از طریق ۱۴ هزار و ۷۵۵ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس‌های برون شهری بوده است.

توکلی یادآور شد: بیشترین تقاضای سفرهای برون استانی در این مدت مربوط به استان خراسان رضوی ، (مشهد مقدس)، شهرهای شمال و جنوب کشور، استان فارس و تهران بوده است. 

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان عنوان کرد: از زمان شروع  سفرهای دوم ایام نوروز ، این سازمان با امکانات و تجهیزات خود در حال انجام وظایف ذاتی خود است تا بتوانیم در فضایی آرام، خدمات مطلوب در شأن مسافران و گردشگران به شهر زیبای اصفهان در مبادی ورودی اصلی شهر را ارائه دهیم.

وی در پایان اعلام کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان برای سفرهای عید سعید فطر نیز آمادگی ارائه کلیه خدمات را به مسافران و گردشگران خواهد داشت.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول