اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حواستان به مار و عقرب ها در روز طبیعت باشد

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان گفت: مسافران، میهمانان نوروزی و گردشگران هنگام اتراق در فضای باز مراقب گزش مار و عقرب باشند.

حواستان به مار و عقرب ها در روز طبیعت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس علیمراد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان امروز در بازدید شبانه از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی پیرچوگان بر روند خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی نظارت کرد.

وی در این بازدید علاوه بر رصد نحوه خدمات رسانی بهداشتی و درمانی ، موجودی و ذخیره دارویی ترالی ( داروهای اورژانسی احیا )  و ذخیره دارویی داروخانه مرکز را نیز بررسی نمود.

دکتر علیمراد گفت: تیم سلامت مرکز  خدمات جامع سلامت روستایی پیرچوگان از اولین روز تعطیلات نوروز با تمام توان در خدمت همشهریان و میهمانان نوروزی بوده و این روند تا پایان تعطیلات نوروز  ادامه دارد.
  
وی با توجه به در پیش بودن روزهای 12 و 13 فروردین و حضور مردم در طبیعت نیز  یادآور شد: مسافران، میهمانان نوروزی و گردشگران هنگام اتراق در فضای باز مراقب گزش مار و عقرب باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان توصیه کرد در صورت گزش توسط مار ، عقرب و سایر حشرات سمی  ، مصدوم را سریعا به مراکز بهداشتی و درمانی برسانند زیرا مهمترین عامل در نجات جان افرادی که دچار مار گزیدگی یا عقرب گزیدگی می شوند، مراجعه سریع به مراکز درمانی بوده و دلیل تمام موارد منجر به فوت در موارد یادشده، تاخیر در رساندن افراد به پزشک است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول