اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توقیف 5 کانتینر حامل 111هزارکیلو روغن زیتون قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف 5 دستگاه کانتینر حامل111هزارکیلو روغن زیتون فاقد استاندارد و گواهی انطباق کالا با استاندارد به ارزش 330 میلیارد ریال در یکی از گمرکات استان در بندرعباس خبر داد.

توقیف 5 کانتینر حامل 111هزارکیلو روغن زیتون قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان عصر امروز اظهار کرد: در اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر طرح ضربتی و برخورد قاطع با سرشبکه ها و باندهای سازمان یافته قاچاق به خصوص از مبادی رسمی، طی تعامل مطلوب پلیس امنیت اقتصادی استان با گمرکات استان و رصد اطلاعاتی محموله های وارداتی کشور مشخص شد یک شرکت صنعتی داخلی اقدام به اظهار غیرقانونی کالای قاچاق نموده است. 

وی افزود: در این راستا مأموران در محوطه پارکینگ یکی از گمرکات استان تعداد پنج دستگاه کانتینر ۲۰ فوت را شناسایی و با هماهنگی قضائی و نماینده گمرک در بازرسی از آنها مقدار ۱۱۱ هزار کیلو گرم روغن زیتون قاچاق فاقد استاندارد و گواهی انطباق کالا با استاندارد متعلق به یک شرکت صنعتی کشف کردند.  

ارزش محموله 33 میلیارد تومان بوده است

سردار جعفری ارزش محموله مکشوفه رابرابر اعلام کارشناسان 330 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به شناسایی عناصر اصلی قاچاق، اقدامات پلیسی جهت دستگیری سربندهای اصلی قاچاقچیان تا حصول نتیجه در دستور کار پلیس استان قرار داد. 

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه با تلاش مشترک مأموران انتظامی و گمرگ استان، برخورد قاطع با سرشبکه ها و باندهای سازمان یافته قاچاق به خصوص از مبادی رسمی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد : با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و شعال امسال"مهار تورم، رونق تولید" که برآورده نمودن این شعار ارتباط نزدیکی با برخورد بی امان و ریشه ای با قاچاق دارد، پلیس نیز تمام توان خود را در جهت مقابله با این پدیده شوم خواهد گذاشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول