اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه قرآن چه می‌کند؟/ از قصه‌گویی برای بچه‌ها تا تماشاخانه سیار

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به فعالیت‌های کانون در نمایشگاه قرآن اشاره کرد و گفت: ارائه برنامه‌ها و خدمات فرهنگی در نمایشگاه قرآن برنامه‌ریزی شده است و هر شب کودکان و نوجوانان می‌توانند در ساعت 17 از برنامه قصه‌گویی که در غرفه کانون ارائه می‌شود، استفاده کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه قرآن چه می‌کند؟/ از قصه‌گویی برای بچه‌ها تا تماشاخانه سیار

فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس از حضور فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی قرآن در تهران خبر داد و  اظهار کرد: کانون همزمان با آغاز به کار سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی قرآن، ضمن فعالیت خود در این نمایشگاه به عرضه محصولات و کتاب های خود در این نمایشگاه پرداخته است.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ماه‌های اخیر 100 عنوان کتاب چاپ اول داشته است و بخشی از کتاب‌های کانون در این نمایشگاه عرضه خواهد شد؛ همچنین کتاب‌های موفق کانون نیز در این غرفه در دسترس علاقه‌مندان است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به فعالیت‌های کانون در نمایشگاه قرآن اشاره کرد و افزود: ارائه برنامه‌ها و خدمات فرهنگی در نمایشگاه قرآن برنامه‌ریزی شده است و هر شب کودکان و نوجوانان می‌توانند در ساعت 17 تا 24 از برنامه قصه‌گویی که در غرفه کانون ارائه می‌شود، استفاده کنند.

وی تصریح کرد: این قصه‌گویی‌ها از سوی برجسته‌ترین قصه‌گویان ایران در قالب‌ها و تکنیک‌های مختلف اجرا می‌شوند که قصه‌گویی به زبان اشاره یکی از این شیوه‌هاست که هم برای بچه‌های با نیازهای خاص و هم برای دیگر بچه‌ها قابل استفاده و جذاب است.

فلاح افزود: هر شب دو قصه‌گوی برجسته در نوبت‌های مختلف در یک سالن که در کنار غرفه کانون پیش‌بینی شده است به قصه‌گویی می پردازند و خانواده‌ها به همراه فرزندان خود می‌توانند از این قصه‌ها و سبک و روش آنها استفاده کنند.

وی به تشریح دیگر بخش‌های فعال کانون در نمایشگاه قرآن پرداخت و ادامه داد: در این نمایشگاه که از دوازدهم تا بیست و نهم فروردین ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به معرفی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های کانون می‌پردازد؛ همچنین نمایش‌های عروسکی و تئاترهای جذاب از جمله برنامه‌هایی است که با موضوعات دینی و قرآنی پیش بینی شده است.  ضمن اینکه با حضور مربیان کانون، برنامه‌های کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: برگزاری مسابقه و نقاشی کودکان و نوجوانان از دیگر فعالیت‌های کانون در این بخش است. همچنین به صورت ویژه، تماشاخانه سیار کانون نیز ضمن ارائه خدمات در محدوده نمایشگاه و طبق جدول برنامه ریزی شده در شهرهای مختلف نیز با موضوعات نمایشگاه قرآن به ارائه خدمات می پردازد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول