اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی/ برف‌روبی ۴۰۰ کیلومتر از جاده‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: بارش برف در محورهای ماکو و شوط و گردنه مایین بولاغ و زمریران همچنان ادامه دارد و از هموطنان تقاضا داریم در صورت سفرهای ضروری در این محورها تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی/ برف‌روبی ۴۰۰ کیلومتر از جاده‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بارش برف در محور های ماکو و شوط و گردنه مایین بولاغ و زمریران همچنان ادامه دارد و از هموطنان عزیز تقاضا داریم در صورت سفر های ضروری در این محور ها تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

آرامون افزود: از شب گذشته راهداران استان آذربایحان غربی ضمن حضور حداکثری در جاده های مواصلاتی استان توانستند بیش از ۴۰۰ کیلومتر را برف روبی کرده و از انسداد مسیر های جلوگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: عملیات راهداری با  تعداد ۲۲ فقره ماشین آلات راهداری و ۵۰ نفر از راهداران و با استفاده از  ۳۰۰ تن شن و ماسه انجام گرفته که ما حصل آن جلوگیری از انسداد قطعی جاده های مواصلاتی استان بوده است.

وی یاد آور شد: از هموطنان گرامی درخواست داریم در صورت سفر ضروری در این مناطق از ایمنی خودرو خود اطمینان داشته و تجهیزات کامل زمستانی به همراه داشته باشند.

آرامون با توجه به آماده باش صد درصدی نیرو های راهداری اشاره کرد: خادمین مردم در ادارات شهرستانی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با استفاده از سامانه ۱۴۱ و حضور فیزیکی در راهدارخانه ها و محورهای مواصلاتی، آمادگی پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات احتمالی هستند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول