اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر واحدی: فرماندهان باید برای توفیق پاسداری از مرزها شاکر خداوند باشند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: خداوند متعال توفیق سربازی و پاسداری از مرزهای کشور را به فرماندهان نیروهای مسلح داده، پس باید شکرگزار این نعمت عظیم باشیم.

امیر واحدی: فرماندهان باید برای توفیق پاسداری از مرزها شاکر خداوند باشند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش بمناسبت 29 فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش با حضور در منزل شهید صیاد شیرازی با خانواده و همسر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر واحدی در این دیدار با تمجید از شهامت بی بدیل و اخلاص کم نظیر شهید صیاد شیرازی که الگویی عملی از رفتار و فرماندهی علوی را ارائه کرده اند، با تجلیل از همراهی همسر این شهید بزرگوار در این راه، گفت: قطعا اجر شما نزد خداوند متعال کمتر از آن شهید عزیز نیست و پشت نام بزرگ و ماندگار شهید صیاد، استقامت و همراهی و سلوک زینبی شما دیده می شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه شهید سپهبد صیاد شیرازی در مکتب حضرت امام خمینی (ره) تربیت یافته است افزود: این شهید بزرگوار از آغازین روزهای دفاع از این آب و خاک مقدس و شروع تهاجم به این کشور، با ازخودگذشتگی، بصیرت، ولایتمداری و شجاعت در تمامی سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی حاضر شد.

 

 

وی شهید صیاد شیرازی را نمونه بارز شرف، غیرت، مردانگی، تعهد، عشق به معبود و سربازی واقعی حریم اسلام، قرآن و ایران اسلامی نامید و گفت: شهید صیاد شیرازی در ابتدای انقلاب اسلامی و هجمه ناجوانمردانه نظام استکبار به انقلاب، از هیچ کوششی حتی نثار جان خویش فروگذار نکرد و بارها و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در این آزمایش الهی، سربلند بیرون آمد و سرانجام پس از عمری جانفشانی، مزد خویش را با شهادت از خدا دریافت کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی پیشگام تقویت اتحاد و انسجام نیروهای مسلح بود افزود: در دورانی که دشمنان قسم خورده این انقلاب و در بحبوحه جنگ تحمیلی قصد ایجاد تفرقه بین ارتش و سپاه را داشتند، این شهید والامقام به دنبال تقویت اتحاد نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و سایر قوای نظامی بود.

امیر واحدی، فرماندهان نیروهای مسلح کشورمان و علی الخصوص شهید صیاد شیرازی را از بندگان صالح خداوند متعال دانست و گفت: خداوند متعال توفیق سربازی و پاسداری از مرزهای کشور را به فرماندهان نیروهای مسلح داده، پس باید شکرگزار این نعمت عظیم باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول