اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

همه در میدان عمل برای تحقق شعار سال تلاش کنند/مسؤولان از پاسخگویی به رسانه‌ها فرار نکنند

فرماندار فلاورجان با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها گفت:مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان جهت ارتباط با مردم استفاده کنند.

همه در میدان عمل برای تحقق شعار سال تلاش کنند/مسؤولان از پاسخگویی به رسانه‌ها فرار نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، مهدی معینی فرماندار فلاورجان در اولین جلسه شورای اداری سال جدید شهرستان اظهار داشت: این جلسه را در جوار قبور مطهر شهدا برگزار کردیم تا ضمن تجدید عهد و پیمان با این عزیزان به یاد آوریم چه خون‌هایی در راه دفاع از اسلام و سربلندی میهن بر زمین ریخت تا اکنون ما در امنیت و آرامش به صندلی مسؤولیت تکیه زنیم و به یاد داشته باشیم همه ما به این شهدا مدیونیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط رهبر انقلاب افزود: همه ما وظیفه داریم در جهت تحقق این شعار نه فقط به کلام بلکه در میدان عمل تلاش کنیم و هرشخصی در حوزه مسؤولیت و وظایف خود باید تمام توان و امکانات را در این راستا به کار بگیرد.

معینی با تأکید بر اینکه هر مسؤولی باید در حد وظایف و اختیاراتی که دارد پاسخگوی مردم باشد، تصریح کرد: شنیدن درخواست‌ها، انتقادات و مشکلات مردم و پاسخگویی متناسب به آن‌ها از وظایف ذاتی مدیران است.

فرماندار فلاورجان ادامه داد: مسؤولان باید علاوه بر ملاقات‌های عمومی در مساجد، جلسات مردمی و برنامه‌های عمومی به میان مردم بیایند و ضمن پاسخگویی، اقدامات و عملکرد خود را بیان کنند که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای پرداختن به این امر مهم است.

  وی با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها گفت: مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان جهت ارتباط با مردم استفاده کنند، مسؤولان از پاسخگویی به رسانه‌ها فراری نباشند زیرا تعامل با رسانه‌ها از دیگر وظایف مدیران است.

معینی خاطرنشان کرد: همانطور که ما در جلسات شورای اداری از اصحاب رسانه دعوت می‌کنیم تا در جریان اقدامات دولت مردمی قرار بگیرند و آن‌ها را برای مردم تبیین و تشریح کنند، دیگر مسئولین نیز از این ظرفیت استفاده نمایند.

فرماندار فلاورجان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این که برگزاری انتخابات را هم اسفندماه امسال، گفت: مسؤولان حوزه برگزاری انتخابات مدنظر داشته باشند که وظیفه ما برگزاری انتخاباتی بی‌طرفانه و پرشور است و باید تمام تلاش خود را در جهت مشارکت مردم در انتخابات معطوف کرده و به هیچ وجه نسبت به حمایت از فرد یا جناح خاصی اقدام نکنید.

وی با تأکید بر لزوم رعایت شئونات اسلامی تصریح کرد: همانطور که در جلسه شورای فرهنگ عمومی و ستاد احیاء امر به معروف مصوب شد با توجه به تبصره ذیل ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی درخصوص عدم رعایت حجاب و پوشش اسلامی در سطح جامعه، منطقی است که دستگاه‌های اجرایی و خدماتی از ارائه خدمت به افرادی که قانون شکنی، هنجارشکنی و توهین به ارزش‌های مورد پذیرش اکثریت جامعه و از همه مهمتر عناصری که با لجاجت بر هتک حرمت فرمان الهی اصرار می‌ورزند، خودداری کرده و طبق روال همیشگی از ورود آن‌ها بدون رعایت شئونات اسلامی و ایرانی به کلیه مراکز اداری و خدماتی ممانعت شود.

معینی تأکید کرد: بدیهی است نظارت بر حسن اجرای این موضوع بر عهده عالی‌ترین مسؤول سازمان در شهرستان خواهد بود و شخصاً بر اجرای دقیق آن نظارت و پیگیری خواهم کرد.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول