اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه اهواز:دشمن با بمباران مجازی بی حجابی و بی‌عفتی را ترویج می‌کند

امام جمعه اهواز گفت:امروز هزاران شبکه تلویزیونی، ماهواره‌ای و اینترنتی در حال حمله به فرهنگی پوشیدگی و ترویج برهنگی هستند در این بمباران مجازی بی حجابی و بی‌عفتی را ترویج و تبلیغ می‌کنند.

امام جمعه اهواز:دشمن با بمباران مجازی بی حجابی و بی‌عفتی را ترویج می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) با تاکید بر حفظ عفت و حجاب اظهار کرد: امروز هزاران شبکه تلویزیونی، ماهواره‌ای و اینترنتی در حال حمله به فرهنگی پوشیدگی و ترویج برهنگی هستند در این بمباران مجازی بی حجابی و بی‌عفتی را ترویج و تبلیغ می‌کنند.

وی افزود: وقتی یک مسئله‌ای عمومیت پیدا کرد و همه‌گیر شد باید برای آن قانون تدوین شود که قانون نیز الزام آور است حالا اگر کسی بیاید بگوید چون فلان مسئله اجبار است من تمکین نمی‌کنم نباید به عقل او خندید؟

امام جمعه اهواز با تاکید بر این نکته که باید شخص به عواقب عمل نکردن به قانون و الزامات در زندگی بیندیشد، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که چه کسی فرهنگ پوشیدگی را مسخره می‌کند و برچسب اجبار را به آن می‌چسباند؟ باید بدانیم برهنگی را چه کسی تبلیغ می‌کند؟

وی با بیان اینکه باید شمر زمان را بشناسیم که اگر این طور نباشد بامعرفت نیستیم، تصریح کرد: باید بررسی کنیم که در 200 سال گذشته انگلیس چه جنایت‌هایی را علیه ایران انجام داده است.

موسوی‌فرد تاکید کرد: باید همه بدانیم شبکه‌های خارجی و انگلیسی که بدترین جنایت‌ها را بر علیه مردم کشور ما انجام داد‌ه‌اند و برهنگی را ترویج می‌کنند دوست ما نیستند.

وی با یادآوری برخی از جنایات انگلیس بر علیه ملت ایران در 200 سال گذشته عنوان کرد: انگلیسی‌ها با تحمیل قحطی بیش از 10 میلیون از مردم همین آب و خاک ایران را قتل و عام کردند.

نماینده ولی فقیه اضافه کرد: همچنین در 200 سال گذشته بیش از 2 سوم خاک ایران را او جدا کردند که نقش اول را انگلیس در این جدایی ایفا کرد.

وی با بیان ایننکه در مسئله کودتای 28 مرداد آمریکا و انگلیس نقش اساسی را ایفا کردند، یادآور شد: در تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر علیه ملت ایران لحاظ می‌شود نیز انگلیس همیشه یک طرف ماجرا بوده است.

امام جمعه اهواز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: چه شده که برخی از کشورها از جمله آمریکا و انگلیس که داروهای بیماران پروانه‌ای را تحریم کرده‌اند حالا دلسوز ملت ایران شده‌اند؟

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول