اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جاده کرج-چالوس یک طرفه است/ مسافران از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از یک طرفه شدن جاده کرج-چالوس به منظور تخلیه بار ترافیکی این مسیر خبر داد و گفت: مسافران برای سفر با مازندران و دیگر استان‌های شمال کشور از مسیر جایگزین استفاده کنند.

جاده کرج-چالوس یک طرفه است/ مسافران از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از یک طرفه بودن جاده کرج چالوس خبر داد و گفت: تردد از سمت کرج(جنوب) به مازندران(شمال) ممکن نیست.

وی با اشاره به حجم بالای ترافیک مسافرانی که با نزدیک شدن به ایام پایانی تعطیلات در حال برگشت هستند، یادآور شد: این اقدام به منظور تخلیه بار ترافیکی در دستورکار قرار گرفت.

به گفته این مقام مسؤول، طبق ارزیابی و بررسی‌های صورت گرفته، در حال حاضر به خاطر ازدجام ایجاد شده در ورودی جاده کرج - چالوس شاهد ترافیک سنگین در میدان امیرکبیر هستیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه مسافران از مسیرهای جایگزین استفاده کنند، خاطرنشان کرد: این خودروها قصد سفر به شمال کشور را دارند اما پلیس راه تا پایان اجرای محدودیت اجرای تردد در محور چالوس را به آنها نخواهد داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول