اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وزش باد شدید و رگبارهای بهاری آسمان اصفهان را فرا می‌گیرد/ کاهش 9 درجه‌ای دما

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از فردا با نفوذ سامانه‌ ناپایدار، در اکثر مناطق افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبارهای بهاری همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه‌ غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید و رگبارهای بهاری آسمان اصفهان را فرا می‌گیرد/ کاهش 9 درجه‌ای دما

آسیه آقایی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی امروز بر روی استان است، بر این اساس وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق به‌صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از فردا با نفوذ سامانه‌ ناپایدار، در اکثر مناطق افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبارهای بهاری همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه‌ غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

آقایی بیان کرد: وزش باد در سطح استان تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت و شدت آن طی روز شنبه و گاهی به‌صورت تندباد لحظه‌ای نیز خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه در مناطق مستعد به ویژه نیمه‌ شرقی استان خیزش گردوخاک محلی دور از انتظار نیست، گفت: کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۹ درجه از روز شنبه تا یکشنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه خسارات ناشی از وزش باد شدید و تنش دمایی برای محصولات کشاورزی انتظار می‌رود، تصریح کرد: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

آقایی بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۲۶ و کمینه فردا صبح ۹ درجه و چوپانان و خوروبیابانک با ۲۹ درجه و بویین میاندشت با منفی ۴ درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول