اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

چهلستون، در صدر بازدیدهای نوروزی/ ظرفیت 100 درصد هتل‌‌های اصفهان تا 13 فروردین تکمیل است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه اصفهان، کاشان و نطنز به ترتیب بیشترین تعداد مسافر در سطح استان را دارند، گفت:چهلستون اصفهان، باغ فین کاشان و باغ پرندگان اصفهان نیز به ترتیب در صدر بازدیدکنندگان نوروزی بوده است.

چهلستون، در صدر بازدیدهای نوروزی/ ظرفیت 100 درصد هتل‌‌های اصفهان تا 13 فروردین تکمیل است

مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درخصوص آخرین وضعیت مسافران نوروزی اظهار کرد: تا کنون حدود شش و نیم میلیون نفر وارد استان اصفهان شدند و حدود یک میلیون و ۷۰۰هزار خودرو تردد داشتیم، بیش از ۱۰۰ نوروزگاه روستایی و شهری در سراسر استان داریم.

وی با اشاره به تقارن ماه رمضان و عید نوروز بیان کرد: برای رفاه مسافرین و هم رعایت حرمت ماه مبارک، بیش از ۱۰۰ هتل و اقامتگاه و ۲۴۳ مرکز رستوران و اغذیه دارای مجوز نیز در نظر گرفته شدند تا به مسافران خدمات دهند و ۲۰ نقطه ویژه در اصفهان فضاسازی شده تا مسافران سرو غذا داشته باشند. 

  زینلیان با اشاره به اینکه اسکان مسافران در سطوح مختلف پیش‌بینی شده، گفت: به طور کل آمادگی پذیرش روزانه ۱۲۵ هزار نفر در شبانه روز را داریم و این جدای از افرادی است که در منزل اقوام و آشنایان اسکان دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه ۱۰۰ درصد هتل‌های اصفهان تا آخر روز ۱۳ فروردین پر هستند، تصریح کرد: در اصفهان از جهت هتل کمبود داریم، هتل‌ها از روز اول عید تکمیل بوده و نیاز به تحول در این حوزه است‌.

وی درخصوص شهرستان‌های استان نیز بیان کرد: اصفهان، کاشان و نطنز به ترتیب بیشترین تعداد مسافر در سطح استان را داشتند و چهلستون اصفهان، باغ فین کاشان و باغ پرندگان اصفهان نیز به ترتیب در صدر بازدیدکنندگان نوروزی بوده است.

زینلیان ضمن اشاره به این نکته که سال گذشته، عالی‌قاپو مقام اول بازدید را داشت، خاطرنشان کرد: امسال برای حفاظت از عالی‌قاپو، بازدید از این مکان با محدودیت تعداد مواجه است برای همین مقام اول بازدید به چهلستون رسید‌‌.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه ستاد تسهیل خدمات سفر در هر کدام از شهرستان‌های استان اصفهان شکل گرفته، بیان کرد: در تمامی شهرستان‌ها برنامه ویژه نوروزگاهی داریم و بحث گردشگری به خوبی در حال اجراست اگرچه در این حوزه هنوز جای کار است.

پایان پیام/۶۳۲۴/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول