اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نظر نهایی دیوان عالی کشور در خصوص متهمان حادثه خانه اصفهان زودتر ابلاغ شود

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از رییس دیوان عالی کشور خواست با توجه به درخواست مکرر امت حزب‌الله و خانواده‌های محترم شهدای اغتشاشات ۱۴۰۱ حادثه خانه اصفهان در خصوص اجرای احکام متهمان، نظر نهایی دیوان عالی کشور در این پرونده هر چه زودتر به استان ابلاغ شود تا احکام قطعی اجرا شود.

نظر نهایی دیوان عالی کشور در خصوص متهمان حادثه خانه اصفهان زودتر ابلاغ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان در نشست شورای عالی قضایی استان ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان از سفر رییس محترم قوه قضاییه و هیأت همراه به استان اصفهان تقدیر و دستاوردها و نتایج این سفر را مثبت ارزیابی کرد.

وی در ادامه ابلاغ و اجرای سریع‌تر مصوبات این سفر را از رییس قوه و معاونان و مسؤولان ستادی خواستار شد و بیان داشت: تمام اقداماتی که در سطح استان جهت اجرای مصوبات سفر رییس محترم به استان اصفهان باید صورت پذیرد، دادگستری و سازمان‌های تابعه آمادگی کامل جهت اجرای مصوبات را دارند.

جعفری از رییس قوه قضاییه و معاونان ایشان خواست تا با توجه به وضعیت حاد استان و نیازهای دستگاه قضایی در زمینه منابع انسانی، این امر در اولویت قرار بگیرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان همچنین از رییس دیوان عالی کشور خواست با توجه به درخواست مکرر امت حزب الله و خانواده‌های محترم شهدای اغتشاشات ۱۴۰۱ در حادثه خانه اصفهان در خصوص اجرای احکام متهمان، نظر نهایی دیوان عالی کشور در این پرونده هر چه زودتر به استان ابلاغ شود تا احکام قطعی اجرا شود.

وی در پایان بر آمادگی دستگاه قضایی استان جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال، سند تحول و سیاست‌های ابلاغی از سوی رییس محترم قوه قضاییه و همچنین اجرای برنامه های ستاد احیاء امر به معروف و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد.

پایان پیام/3649/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول