اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم هوشمندسازی پلیس آگاهی برای کشف جرائم/ شیوه‌های قدیمی تغییر می‌کند

جانشین انتظامی استان سمنان با تأکید بر لزوم هوشمندسازی پلیس آگاهی در کشف جرائم گفت: با تغییر شیوه‌های قدیمی و به‌کارگیری شگردهای نوین باید حصول نتیجه را در پرونده‌ها تسریع کرد.

لزوم هوشمندسازی پلیس آگاهی برای کشف جرائم/ شیوه‌های قدیمی تغییر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین انتظامی استان سمنان در قرارگاه مبارزه با سرقت استان اظهار کرد: بهتر از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌ها در عرصه مبارزه با سرقت نداریم؛ اگر کار برای رضایت مردم باشد، طبعاً رضایت خدا را به همراه خواهد داشت و در کنار تدین و ایمان قلبی، پرونده‌های سنگین و سخت شما با یاری خداوند متعال به نتیجه خواهد رسید.

میراحمدی افزود: با هر سرقت احساس امنیت خدشه‌دار خواهد شد؛ آنچه برای مردم امنیت به ارمغان می‌آورد، کشفیات پلیس در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

وی ادامه داد: حضور میدانی، مسؤولانه و اثربخش کارآگاهان پلیس آگاهی در جرائم خشن و نابخشودنی که آرامش جامعه را برهم می‌زند، بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند امنیت و آرامش را به مردم بازگردانده و اقتدار پلیس را به رخ مجرمان بکشاند.

جانشین انتظامی استان سمنان به کلیه کارآگاهان توصیه کرد: اگر پرونده‌ای در همان ساعات اولیه وقوع، با اقدام جهادی شناسایی و کشف شود عملاً از پیچیدگی آن جلوگیری شده و با رسیدن به نتیجه مطلوب انتظارات و توقعات جامعه را برطرف می‌سازد.

میراحمدی با تأکید بر لزوم هوشمندسازی پلیس آگاهی در کشف جرائم افزود: با تغییر شیوه‌های قدیمی و به‌کارگیری شگردهای نوین و تعامل سازنده و مستمر با شهروندان و سازمان‌ها و نهادهای مسؤول و دستگاه قضایی کشف جرائم و حصول نتیجه در پرونده‌ها را تسریع کنید.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول