اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

راه‌اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی در سال جدید

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از راه‌اندازی پارک علم و فناوری این دانشگاه در سال جدید خبر داد.

راه‌اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی در سال جدید

عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: برنامه‌های دانشگاه علامه برای تاثیر در حوزه اقتصادی و تولیدی کشور از گذشته شروع شده و یکی از اقداماتی که این دانشگاه می‌تواند در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری در حوزه رشد تولید انجام دهد، راه‌اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه است.

وی با بیان اینکه مجوز راه‌اندازی پارک علم و فناوری سال گذشته صادر شده است، عنوان کرد: با راه‌اندازی پارک علم و فناوری، دانشگاه بیش از پیش به سمت اشتغال زایی، کارآفرینی و تجاری سازی علم و دانش گام بر می‌دارد.

به گفته معتمدی، فعالیت این پارک بر محور علوم انسانی و نوآوری های علوم اجتماعی متمرکز است به طوریکه در طراحی ساختار و عملکرد پارک علم و فناوری دانشگاه، سایر حوزه های تاثیرگذار مبتنی بر حل مسئله، ارتباط با تخصص های موجود در دانشگاه و ارتباط با صنعت و جامعه نیز مورد نظر بوده است.
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، آزمایشگاه علوم شناختی، مرکز نوآوری هوش مصنوعی، مرکزنوآوری علوم داده، مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه و مرکز رشد شماره دو واقع در پردیس مرکزی دانشگاه را از ارکان پارک علم و فناوری این دانشگاه برشمرد و گفت: محل استقرار پارک علم و فناوری در پردیس شماره دو دانشگاه و حدود ۱۰ هکتار از زمین های مجاور مجتمع چاپ و انتشارات دانشگاه نیز برای توسعه پارک در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول