اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تقدیم استوارنامه سفرای جدید ۱۱ کشور به رئیس جمهور قرقیزستان

سفرای جدید تعدادی از کشورهای مختلف از جمله استرالیا، آرژانتین، شیلی، نیوزلند، اکودور، بنین، کوبا، رژیم صهیونیستی، سوئد،صربستان و ارمنستان استوارنامه خود را به رئیس جمهور قرقیزستان تقدیم کردند.

تقدیم استوارنامه سفرای جدید ۱۱  کشور  به رئیس جمهور قرقیزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، سفرای جدید کشورهای استرالیا، آرژانتین، شیلی، نیوزلند،  اکودور، بنین، کوبا، رژیم صهیونیستی، سوئد،صربستان و ارمنستان استوارنامه‌های خود را به « سادیر جباراف» رئیس جمهور قرقیزستان تقدیم کردند.

جباراف در دیدار با سفرا آغاز رسمی ماموریت دیپلماتیک را تبریک گفت و برای آنها در کارهایشان آرزوی موفقیت کرد.

رئیس جمهور قرقیزستان آمادگی خود را برای تعمیق و گسترش همه جانبه همکاری‌های دوجانبه، تشدید گفت‌وگوهای سیاسی و ایجاد همکاری مؤثر در زمینه‌های تجاری، اقتصادی، فرهنگی، بشردوستانه اعلام کرد.

جباراف نسبت به فعالیت‌های موثر و مثمر ثمر سفرای قرقیزستان با هدف تقویت روابط بین مردم و همچنین تحریک رشد سالانه در تعاملات تجاری و اقتصادی ابراز علاقه کرد.

وی تاکید کرد که توسعه مشارکت برابر باز و سازنده با همه کشورهای جهان اولویت اصلی قرقیزستان است.

سفرا نیز به نوبه خود از استقبال گرم رئیس جمهور تشکر و آمادگی خود را برای تقویت روابط در همه زمینه‌های مورد علاقه دوجانبه اعلام کردند.

گفتنی است «ادوین ناتان یابو گلوسمن» سفیر رژیم صهیونیستی در قزاقستان و قرقیزستان است. وی  فعالیت دیپلماتیک خود را در سال 1995 به عنوان متخصص در بخش کشورهای اروپای غربی و سازمان‌های چندجانبه اروپایی آغاز کرد.  

گلوسمن در سفارت‌های اسرائیل در اکوادور، آرژانتین، کلمبیا و اسپانیا نیز فعالیت کرده است. همچنین در دفتر مرکزی وزارت امور خارجه سمت معاونت اداره جنوب اروپا، متخصص وزارت مکزیک، آمریکای مرکزی و منطقه کارائیب، معاون اداره دیپلماسی دیجیتال را بر عهده داشت.

وی پیش از انتصاب به عنوان سفیر اسرائیل در آستانه و بیشکک مدیر بخش کشورهای اروپای مرکزی وزارت امور خارجه بود.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول