اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اقامت مسافران نوروزی در مازندران از ۱۱ میلیون نفر گذشت

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: اقامت در استان به بیش از ۱۱ میلیون و ۷۵۰هزار نفر شب اقامت رسید.

اقامت مسافران نوروزی در مازندران از ۱۱ میلیون نفر گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران، اظهار کرد: سفرهای نوروزی از ۱۶ اسفند آغاز شد و شاهد حجم زیاد مسافر به استان بودیم؛ به‌طوری‌که تاکنون بیش از ۱۱ میلیون و ۷۵۰هزار نفر شب اقامت رسید.

وی با اشاره به تداوم بازدید از اماکن گردشگری و اقامتی استان، افزود: همچنین طی این مدت تعداد بازدیدها به ۸۱۵ مورد رسید. 

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: میزان ظرفیت اقامت در استان یک میلیون و ۲۵۰هزار نفر شب اقامت است. 

حسنی گفت: برنامه‌های فرهنگی در نوروزگاه‌ها، برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی هم از جمله برنامه‌هایی درحال اجرا است. 

وی با اشاره به ایجاد کانال گردشگری به آدرس @visit_Mazandaran در روبیکا، تصریح کرد: این مهم با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاسیسات گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی انجام شد.

معاون اداره کل میراث‌فرهنگی مازندران بیان کرد: از اول فروردین معرفی اماکن گردشگری شروع شد و درحال حاضر بسته به تاسیسات نزدیک به ۲۰هزار نفر رسیده است که در این زمینه مازندران جز استان‌های برتر کشور از نظر بازدیدکننده محسوب می‌شود.

حسنی یادآور شد: در این معرفی بیشتر جاذبه‌های طبیعی مورد توجه قرار گرفتند.

  پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول