اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مبارزات سیاسی و مجاهدت‌های مرحوم «حسن حداد» در ذهن‌ها زنده و جاویدان خواهد بود

استاندار اصفهان در پیامی به مناسبت درگذشت بنیانگذار جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی در اصفهان مرحوم «حاج حسن حداد» نوشت:مبارزات سیاسی و مجاهدت‌های این چهره تاثیرگذار و شاخص انقلاب اسلامی در دوره های مختلف تاریخ پرفراز و نشیب کشور همواره در ذهن‌ها زنده و جاویدان خواهد بود.

مبارزات سیاسی و مجاهدت‌های مرحوم «حسن حداد» در ذهن‌ها زنده و جاویدان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی، درگذشت مبارز انقلابی و بنیانگذار جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی در اصفهان مرحوم «حاج حسن حداد» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر ارتحال یاور صدیق انقلاب، مجاهد ولایی و بنیانگذار جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی در استان اصفهان شادروان«حاج حسن حداد» که عمر با برکت خود را صرف دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی نمود موجب تأثر و تألم فراوان گردید. مرحوم «حاج حسن حداد» از مبارزان سختکو‌ش و برجسته انقلاب اسلامی و در زمره شخصیت‌های متدین، ولایتمدار، پاکباخته، متعهد و وفادار به نظام بود که عمر پربرکت خود را در راه پیشبرد اهداف والای انقلاب و اعتلای جمهوری اسلامی صرف نمود.

این پیام افزوده است: بدون تردید مبارزات سیاسی و مجاهدت‌های این چهره تاثیرگذار و شاخص انقلاب اسلامی در دوره های مختلف تاریخ پرفراز و نشیب کشور، از مبارزه با رژیم ستمشاهی تا نقش‌آفرینی گسترده در وقایع منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و نیز دوران دفاع مقدس و همچنین آثار ماندگار این جانباز انقلاب در دوران پس از جنگ تحمیلی، همواره در ذهن‌ها زنده و جاویدان خواهد بود.

استاندار اصفهان در این پیام تصریح کرده است: اینجانب فقدان این چهره برجسته و شاخص انقلابی را به بیت معظم و سوگوار ایشان، دوستان و همرزمان، علاقه مندان آن مرحوم و آحاد مردم شریف و قدرشناس استان اصفهان تسلیت عرض نموده و از حضرت احدیت برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبوری و سلامتی مسألت می‌نمایم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول