اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اضافه شدن بیش از یک میلیون مترمکعب آب به ظرفیت سدهای خراسان جنوبی در فرودین

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در پی بارش‌های اخیر از ابتدای فروردین امسال بیش از یک میلیون متر مکعب آب در سدهای مخزنی استان ذخیره‌سازی شد.

اضافه شدن بیش از یک میلیون مترمکعب آب به ظرفیت سدهای خراسان جنوبی در فرودین

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سعید سروری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز رسانه‌ها اعلام کرد: از ابتدای سال آبی تاکنون بیش از ۶ میلیون متر مکعب در هشت سد مخزنی استان آبگیری انجام شده است که از این میزان سهم بارندگی از ابتدای فروردین ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون متر مکعب آبگیری شد.

وی با بیان اینکه بیشترین حجم آبگیری در سد پارسا با ۲۱۰ هزار متر مکعب بوده است افزود: در سد نهرین نیز ۱۹۰ هزار متر مکعب و در سد فرخی ۱۶۰ هزار متر مکعب آب ذخیره‌سازی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: فروردین سال گذشته ۸۰۰ هزار متر مکعب آب در سدهای استان ذخیره‌سازی شده بود.

سروری گفت: در مجموع ظرفیت ذخیره‌سازی آب در سدهای مخزنی استان خراسان جنوبی ۷۶ میلیون متر مکعب است که در سال آبی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تاکنون ۶ میلیون متر مکعب آبگیری شده است.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول