اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پلمب ۲ رستوران معروف در اهواز به دلیل رعایت نکردن قوانین در ماه رمضان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: ۲ رستوران معروف در اهواز که مقررات قانونی در ماه مبارک رمضان را رعایت نمی‌کردند، پلمب شدند.

پلمب ۲ رستوران معروف در اهواز به دلیل رعایت نکردن قوانین در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از دادستانی مرکز خوزستان،دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: ۲ رستوران معروف در اهواز که مقررات قانونی در ماه مبارک رمضان را رعایت نمی‌کردند، پلمب شدند.

صادق جعفری چگینی وی ادامه داد : رصد و نظارت بر ادارات ارشاد اسلامی، اتحادیه‌ها، اداره صمت، شهرداری و ... در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با مدیرانی که به وظایف قانونی خود در حوزه نظارت بر اماکن عمومی، فرهنگی، خدمات عمومی و تنظیم‌ بازار عمل نکنند، در باب ترک فعل با آنها برخورد می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: رصد و نظارت دادستانی از بازار و ادارات از روزهای پایانی سال گذشته تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت روزانه ادامه دارد و دستوراتی در حوزه صیانت از حقوق عامه، امنیت عمومی و همچنین برخورد با جرائم مشهود به دستگاه‌های خدمات رسان و ضابطین داده شده است.

وی افزود: در این نظارت‌ها شاهد بازداشت برخی از عوامل حرمت شکن و عفت عمومی، توقیف خودروهای متخلف، پلمب اماکنی که روزه خواری می‌کردند، بودیم.

جعفری چگینی گفت: نظارت روزانه بر نحوه خدمات رسانی از مهمانان نوروزی و بازدید از وضعیت پایانه‌های مسافری، فرودگاه‌ها، راه آهن و محل‌های اسکان مسافران، مراکز فروش و توزیع مرغ و گوشت و پای کار بودن متولیان امر از دیگر اقداماتی است که در این ایام تمامی دادستانی‌ها در استان انجام می‌دهند.

وی افزود: به مدیران در استان ابلاغ شده درصورت ترک فعل با آنها برخورد خواهد شد به همین منظور به طور قطع شاهد خدمات رسانی بیشتر و بهتر در حوزه خدمات عمومی و فرهنگی در آینده خواهیم بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول