اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کشف 73 بسته مواد مخدر در دهلران

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: 2 سوداگر مرگ با 73 بسته مواد مخدر در دهلران دستگیر شدند.

کشف 73 بسته مواد مخدر در دهلران

سرهنگ امیر هواسی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دهلران صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام  از دستگیری ۲ سوداگر مرگ با ۷۳ بسته مواد مخدر خبر داد و گفت: در راستای امنیت اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر با توجه به خبر واصله  مبنی بر توزیع موادافیونی توسط افرادی سودجو در سطح شهر دهلران موضوع به صورت ویژه در دستور کار  ماموران انتظامی شهرستان  دهلران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان وهماهنگی  با مراجع قضائی موفق شدند ۲ نفر متهم را در حال توزیع موادمخدر در سطح شهر دهلران شناسایی و دستگیر نمایند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ادامه داد: در بازرسی از متهمان توسط ماموران  ۷۳ بسته انواع موادمخدر صنعتی آماده توزیع کشف شد.

سرهنگ هواسی خاطر نشان کرد: جهت طی مراحل قانونی این دو متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام نظامی تاکید کرد: یکی از اولویت های اصلی برنامه های پلیس در  شهرستان  دهلران  مبارزه جدی  با مواد مخدر و  برخوردقاطعانه با توزیع کنندگان آن است.

وی در پایان گفت: از همشهریان   عزیز تقاضا داریم در صورت اطلاع از هرگونه توزیع ویا  مصرف مواد  مخدر در محله ویا شهر خود با شماره تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و خادمان خود را در راستای مبارزه با مواد مخدر کمک نمایند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول