اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رفع تنش آبی در روستاهای دهگلان با اختصاص 470 میلیارد ریال

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای رفع تنش آبی در روستاهای دهگلان 470 میلیارد ریال اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

رفع تنش آبی در روستاهای دهگلان با اختصاص   470 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پرویز اوسطی صبح امروز در جمع مردم روستاهای بخش مرکزی دهگلان اظهار کرد: ایجاد زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه راه روستایی به عنوان یک اولویت مهم در شهرستان‌های قروه و دهگلان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه کار زیرسازی راه دسترسی 7 روستا با تعامل بین‌بخشی انجام شده است، گفت: با اراده ایجاد شده آسفالت و بهسازی تمام راه‌های روستایی این دو شهرستان طی دو سال آینده در صورت همکاری پیمانکاران انجام می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه  اصلی‌ترین مشکل شهرستان‌های قروه و دهگلان مربوط به آب است و مردم مطالبات زیادی در این زمینه دارند، افزود: در راستای رفع تنش آبی در روستاهای دهگلان  470 میلیارد ریال اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

اوسطی با بیان اینکه رفع تنش آبی و آبرسانی به روستاهای این شهرستان در قالب 7 مجتمع دنبال خواهد شد، گفت: در حوزه جذب اعتبارات طرح هادی در بین 53 بخشداری استان کردستان بخشداری بخش مرکزی، بیشترین اعتبارات طرح های هادی را جذب و هزینه کند.

وی خاطرنشان کرد: جهش چند برابری در تأمین لوله فاضلاب برای روستاهای این منطقه صورت گرفته است.

عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه از توزیع کود کشاورزی به میزان مناسب در بین کشاورزان شهرستان های قروه و دهگلان خبر داد و گفت: نیاز کشاورزان در این زمینه کاملا تامین شده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول