اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اهدای بیش از 1900 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال گذشته، یک‌هزار و 927 سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان نیازمند استان اهدا شد.

اهدای بیش از 1900 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری

 ابراهیم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی سال گذشته، یک‌هزار و ۹۲۷ سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود: ایجاد زمینه ازدواج آسان فرزندان خانواده‌های نیازمند از رویکردهای این نهاد است که در قالب تأمین جهیزیه نوعروسان، هدیه ازدواج به پسران و کمک به ازدواج زنان سرپرست خانوار انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: جهیزیه‌ نوعروسان شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و سایر وسایل مورد نیاز است که در طول سال و در چند مرحله با مشارکت خیران، مؤسسات خیریه و مردم نیکوکار استان تهیه و توزیع شده است.

محمدی در ادامه با اشاره به دیگر خدمات حمایتی کمیته امداد، عنوان کرد: تأمین بخشی از هزینه‌های درمانی و بهداشتی افراد نیازمند، حمایت از بیماران خاص، صعب‌العلاج و زمین‌گیر، پرداخت کمک‌هزینه به مادران و کودکان نیازمند، پرداخت سهم حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان و حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده بر اثر بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله از دیگر خدمات حوزه حمایت و سلامت خانواده است.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول