اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آغاز به کار اولین تیم امدادی «توانا» در بیرجند

رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند گفت: برای اولین بار تیم امدادی «توانا» در راستای طرح نوروزی ۱۴۰۲ در این شهرستان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار اولین  تیم امدادی «توانا» در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین ذاکریان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند امروز در جمع خبرنگاران از آغاز فعالیت نخستین تیم توانا «تیم‌های ویژه آماده نسوان امدادگر» درجمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند خبر داد و اظهارداشت: در راستای فعالیت این تیم، تا پایان طرح نوروزی، چهار نفر از خواهران نجاتگر و دارای درجه ایثار و آموزش دیده همه روزه به صورت شیفتی، از ساعت ۸ تا ۱۶ خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه سابقه تشکیل تیم‌های توانا به بیش از ۱۰ سال قبل برمی‌گردد، افزود: تشکیل تیم توانا و توانمندسازی بانوان در بحث امداد و نجات و ارتقای آنان از طریق فراگیری آموزش‌های تخصصی اعم از تغذیه و اسکان اضطراری، حمایت روانی، جاده، پیش‌بیمارستانی و سایر دوره ها از جمله برنامه‌های توان افزایی در جمعیت هلال احمر است.  

رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند با اشاره به این که حضور به موقع گروه های امدادی در صحنه حوادث مهم است، ادامه داد: بانوان علاقمند به فعالیت‌های امدادی می‌توانند با مراجعه به جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند، در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و پس از فراگیری آموزش‌های تخصصی امداد و نجات به عنوان عضو تیم توانا در عملیات‌های امدادی خدمت رسانی کنند.

پایان پیام /۳۶۳۵/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول