اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

وزیر اقتصاد: تسهیل محیط کسب و کار به صورت فراگیر دنبال خواهد شد/ تامین مالی بخش‌های تولیدی با روش‌های جدید

وزیر اقتصاد و امور دارایی با اشاره به اینکه رویه آغاز شده تسهیل محیط کسب و کار را به صورت فراگیر به پیش خواهیم برد، گفت: مهمترین اقدام برای افزایش درآمد ملی و رفاه عمومی مسئله افزایش تولیدات کشور و کمک به بخش‌های تولیدی کشور در سال جاری است.

وزیر اقتصاد: تسهیل محیط کسب و کار به صورت فراگیر دنبال خواهد شد/ تامین مالی بخش‌های تولیدی با روش‌های جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیداحسان خاندوزی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین اقدام برای افزایش درآمد ملی و رفاه عمومی مسئله افزایش تولیدات کشور و کمک به بخش‌های تولیدی کشور در سال جاری است.

وی ادامه داد: ما بنا داریم رویه‌ای که در سال گذشته تحت عنوان تسهیل محیط کسب و کار را آغاز کردیم در سال جاری نیز به صورت فراگیر به پیش ببریم.

وزیر اقتصاد و امور دارایی خاطرنشان کرد: در موضوع تامین مالی نیز با توجه به اینکه بسیاری از بخش‌های تولیدی کشور نیازمند تامین مالی هستند بنا داریم با روش‌های جدید تامین مالی در این مسیر حرکت کنیم.

خاندوزی ضمن تقدیر از تلاش‌های استاندار گلستان و مدیران مرتبط با مسائل اقتصادی استان، گفت: پروژه‌های اصلی سفر رئیس جمهور به گلستان پیشرفت خوبی داشته و بخش‌های دیگر آن در ماه‌های ابتدایی سال جاری کلید خواهد خورد.

وی اضافه کرد: فاز جدید پروژه نیروگاه علی‌‌آبادکتول به زودی در فروردین ماه شاهد آخرین مرحله از اجرایی شدن فاز نهایی پروژه خواهیم بود.

وزیر اقتصاد و امور دارایی تصریح کرد: بر اساس توافقات خوبی که برای پتروشیمی گلستان با هلدینگ خلیج فارس قرار گرفته به زودی شاهد اتفاقات خوبی برای این پروژه چندین سال بر زمین مانده خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول