اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

امام جمعه دستجرد: مسئولان اعتماد بخش خصوصی را جلب کنند

امام جمعه شهر دستجرد با بیان این که همه مردم می توانند در مهار تورم و رشد تولید نقش آفرین باشند، گفت: همه مسئولان باید دست در دست هم، اعتماد بخش خصوصی را جلب تا از سرمایه ایشان برای ایجاد اشتغال و رشد تولید در کشور بهره برد.

امام جمعه دستجرد:  مسئولان اعتماد بخش خصوصی را جلب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد یزدی امام جمعه شهر دستجرد بخش خلجستان استان قم، در خطبه های نماز جمعه 4 فروردین 1402 دستجرد، با اشاره به نامگذاری سال جدید بنام سال «مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: همه ما مردم هم می توانیم در تحقق این دو شعار تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب تأثیرگذار باشیم، چرا که اگر نمی توانستیم، امام علی(ع) نمی فرمودند، "کُلُّکُم راعٍ و کُلُّکُم مَسؤولٌ" به این معنی که "همه شما مسئولید و همه شما بازخواست مى شوید".

وی با بیان این که مقام معظم رهبری تأکید کردند که باید برای بخش خصوصی اعتماد ایجاد کرد، گفت: در سال های قبل این موضوع مورد کم اهمیتی قرار گرفت و نتیجه این شد که اعتماد بخش خصوصی به بخش دولتی کم شد و نتیجه این کم شدن اعتماد هم این بود که سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ایجاد و رشد تولید کمتر شد و در نهایت این سرمایه های سرگردان و معلق در بازارهایی مثل بازار ارز و ... وارد شد که نتیجه اش رشد تورم در جامعه بود که ضررش به مردم می رسد.

امام جمعه دستجرد تأکید کرد: همه مسئولان باید دست در دست هم، اعتماد بخش خصوصی را جلب تا از سرمایه ایشان برای ایجاد اشتغال و رشد تولید در کشور بهره برد.

وی افزود: برخی از جوانانی که در اغتشاشات اخیر حضور داشتند و دستگیر شدند، اگر شغل داشتند و سرگرم زندگی و کسب درآمد بودند، به این اغتشاشات وارد نمی شدند.

یزدی با بیان این که با عمل به فرمایشات رهبری، کشوری سربلند خواهیم داشت، گفت: بر خلاف فرمایش رهبری مبنی بر اینکه باید از ایجاد دوقطبی در جامعه پرهیز کرد، متأسفانه برخی مسئولان با نگاه سیاسی به سرمایه گذار و به بهانه این که مثلا فلان تفکر را دارد، از او حمایت نمی کنند، در حالی که باید به استقبال سرمایه گذار رفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر استفاده از فرصت ماه رمضان برای نزدیکی به خداوند، گفت: روزه علاوه بر این که موجب تقویت جسم می شود، روح را نیز تقویت می کند.

امام جمعه دستجرد در بخش پایانی سخنان خود گفت: خبر خوش بنده در اولین نمازجمعه سال جدید به شهروندان بخش خلجستان و شهر دستجرد این است که بسیاری از پروژه های معطل مانده در سال های قبل، از سال قبل پیگیری شده و امسال با به سرانجام رسیدن آنان، شاهد شکوفایی بخش خلجستان و شکوفایی شهر دستجرد خواهیم بود.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول