اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

ضرغامی از ستاد هماهنگی خدمات سفر بازدید کرد

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ستاد هماهنگی خدمات سفر بازدید کرد.

ضرغامی از ستاد هماهنگی خدمات سفر بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز -جمعه ۴ فروردین ماه- از ستاد هماهنگی خدمات سفر بازدید کرد. علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، وزیر میراث‌فرهنگی را در این بازدید همراهی کرد. 

در ابتدای این بازدید شالبافیان که ریاست ستاد هماهنگی خدمات سفر را هم برعهده دارد، با معرفی بخش‌ها و ارگان‌های مختلف ستاد سفر، گزارشی از عملکرد کمیته‌های تخصصی در روزهای فعالیت نوروزی ارائه کرد.

در ادامه بازدید، سید عزت‌الله ضرغامی در جلسه هماهنگی بین ارگان‌ها که با حضور نمایندگان ارگان‌ها، نهادهای تشکیل‌دهنده این ستاد و استانداران استان‌های مختلف به صورت بر خط برگزارشد، شرکت کرد.

در این مراسم که نمایندگان دستگاه‌های مختلف شامل راهور، سازمان اورژانس کشور، جمعیت هلال احمر و وزارت خانه‌های آموزش و پرورش و راه و شهرسازی و… حضور داشتند، دستگاه‌های مسئول در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گزارشی از اقدامات انجام‌شده و تمهیدات پیش‌بینی شده در خصوص سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ در زمینه‌های ایمن‌سازی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها، جلوگیری از افزایش قیمت بلیت ناوگان‌های جاده‌ای ریلی و هوایی، اقدامات در خصوص کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای، مأموریت‌های اورژانس و وزارت بهداشت برای درمان مجروحان تصادفات در محل حادثه و همچنین رساندن سریع و به موقع مصدومان به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، ظرفیت‌سازی و ایجاد امکانات اسکان نوروزی در مدارس و اماکن اقامتی، ایجاد ایستگاه‌های سلامت، خدمت‌رسانی، افزایش امدادگران داوطلب و جوان جمعیت هلال احمر ارائه کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول