اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آمریکا سال‌هاست در منطقه شرارت می‌کند

امام‌جمعه نطنز گفت: آمریکا سال‌هاست شرارت می‌کند و با تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران اسلامی می‌خواهد این نظام را دچار چالش کند اما نمی‌تواند و باید بداند هرکس بخواهد به حریم ایران تجاوز کند مردم ایران جواب دندان‌شکنی به او خواهند داد.

آمریکا سال‌هاست در منطقه شرارت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک فرارسیدن سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد:امیدواریم امسال با توجه به نام‌گذاری سال به عنوان مهار تورم و رشد تولید شاهد پیشرفت‌های همه‌جانبه سیاسی اقتصادی اجتماعی در کشور باشیم و گره‌های اقتصادی بازشوند و تحول مدنظر مقام معظم رهبری صورت بگیرد.

 وی با اشاره به توافق بسیار مهم ایران و عربستان گفت: واقعیت مطلب این است که این توافق اقتدار نظام اسلامی را ثابت کرد و نظام از موضع ضعف به توافق نرسید، این توافق تودهنی محکمی به آمریکا و کشورهای غربی بود.

 یعقوبی تصریح کرد: نکته جالب ماجرا این است که وقتی عربستان اعلام کرد که بعد از توافق سرمایه‌گذاری را در ایران شروع می‌کند کابوس وحشتناک آمریکا و کشورهای غربی آغاز شد و تمام فتنه‌هایی که آمریکا و غرب برای ایران طراحی کرده بودند همه آن‌ها خنثی شد.

امام جمعه نطنز بیان کرد: آمریکا سال‌هاست که دارد شرارت می‌کند و با تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران اسلامی می‌خواهد این نظام را دچار چالش کند اما نمی‌تواند و آمریکا بداند که هرکسی بخواهد به حریم ایران تجاوز کند مردم ایران جواب دندان‌شکنی به او خواهند داد.

اقتصاد همچنان اولویت اول کشور است

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود اظهار کرد: در سال جدید کارگزاران از این فرصت حداکثر استفاده را برده به‌صورت جهادی تلاش نمایند که سال جدید یک سال شیرین برای مردم وفادار به‌نظام و انقلاب و ولایت و رهبری باشد که حقیقتاً استحقاق هر نوع خدمتی را دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری چرایی انتخاب این شعار را برای سال ۱۴۰۲ در حرم مطهر امام رضا (ع) به‌خوبی تبیین کردند و نشان دادند که همچنان اقتصاد اولویت اول کشور است و مشکلات اقتصادی یک واقعیت تلخ است وایشان همانند یک پدر نسبت به مشکلات معیشتی مردم اقتصادی حاکم بر کشور دغدغه دارند.

قاسمی گفت: امسال ما دو انتخاب مهم و سرنوشت سازی را در پیش داریم، اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و دوم انتخابات مجلس خبرگان رهبری که لازم است همه آحاد مردم ما در سراسر کشور از همین روزهای آغازین سال ۱۴۰۲ خوب رصد کنند که افراد شایسته و باصلاحیت در این دو جایگاه مهم قرار بگیرند.

پایان پیام/۶۳۰۲۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول