اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گلایه های مردمی از روزه خواری در ملأعام

قائم مقام مجمع رهروان امر به معروف و نهی منکر استان هرمزگان گفت: مشاهدات میدانی نشان می دهد که برخی مسافران در مقابل رستوران ها و مراکز خرید در روزهای ماه مبارک رمضان اقدام به روزه خواری می کنند که ضرورت دارد تا دستگاههای مسؤول به مراکز عرضه اغذیه تذکرات لازم را در رعایت شئونات ماه مبارک رمضان بدهند.

گلایه های مردمی از روزه خواری در ملأعام

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد پاینده قائم مقام مجمع رهروان امر به معروف و نهی منکر استان هرمزگان امروز اظهار داشت: تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان و حضور هزاران گردشگر در استان هرمزگان بخصوص در جزایر کیش، قشم و هرمز باعث شده که برخی از گردشگران به صرف مسافر بودن در ملاعام اقدام به روزه خواری کنند و همین امر باعث گلایه های مردمی شده است.

وی با گلایه از این شرایط بیان کرد: طبق رصد میدانی و گزارشات متعدد مردمی، شاهد روزه خواری برخی از گردشگران در مقابل رستوران ها و معابر سطح شهر و سواحل هستیم که ضرورت دارد دستگاههای مسؤول به مراکز عرضه مواد غذایی تذکرات لازم را بدهند.

پاینده افزود: شایسته است در این شرایط بخصوص در جزایر استان هرمزگان، مراکز عرضه مواد غذایی تا حدی که خلاف شرع نباشد و روزه‌خواری در منظر عموم اتفاق نیفتد، شئونات دین رعایت شود، به گردشگران خدمات بدهند و گردشگران هم با در نظر گرفتن ایام ماه مبارک رمضان در ملا عام روزه خواری نکنند.

قائم مقام مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان بیان کرد: مسئولان ذی ربط و نهادهای نظارتی بهتر است نسبت به این موضوع مهم، حساسیت به خرج داده و در جهت رضایت مردم روزه دار و جلوگیری از خلاف شرع به این قبیل افراد تذکر دهند، ما در این زمینه قائل به تعارض نیستیم، بلکه معتقدیم تقارن دو عید می‌تواند مکمل هم باشد منتها رعایت شئونات اسلامی در این شرایط ضروری است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول