اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تدارک اقامت بیش از ۲۴ هزار مسافر نوروزی در آمل

فرماندار ویژه شهرستان آمل از تدارک بیش از ۲۴ هزار مسافر نوروزی در ایام نوروز خبر داد.

تدارک اقامت بیش از ۲۴ هزار مسافر نوروزی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیدعباس حسینی امروز در بازدید از نوروزگاه های مستقر در ورودی‌های شهرستان آمل اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه در چهار پایگاه نوروزی پلور، گزنک، کهرود و تیم عملیات مستقر در شعبه آمل خدمات دهی به مسافران نوروزی را آغاز کرده است.

وی افزود: همچنین ایستگاه ایمنی مسافران نوروزی در پلیس راه جدید با افطاری مختصر، در بخش‌های ایستگاه سلامت، کنترل قندخون، غرفه دوستدار کودک، مسابقات فرهنگی و غرفه سنتی بومی با مجموع ۴۰ نفر ساعت در خدمت همشهریان و مسافران است.

فرماندار آمل تصریح کرد: در ایام نوروز ۱۱۰ واحد پذیرایی در محور هراز به همراه سه هتل و نیز هتل آپارتمان ها، خانه مسافر با مجموع ۲۴ هزار نفر اقامت به ارایه خدمات مشغول هستند.

وی عنوان کرد: در این زمینه قریب به ۵هزار تخت آماده در قالب ۷۹۰ اتاق برای مسافران آماده سازی شده است که در روزهای نخست سال جدید این ظرفیت تکمیل شد.

حسینی تصریح کرد: برای اسکان فرهنگیان نیز ۱۵ مدرسه با ۴۵ کلاس و دو مرکز آموزشی با مجموع ۸۰۰ نفر آماده سازی شده است که هم اکنون در اختیار فرهنگیان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کشیک ۱۵ واحد نانوایی در شهرستان آمل برای ایام نوروز تدارک دیده شده است و بیش از هزار کیسه آرد موردنیاز در شهرستان توزیع شده است، عنوان کرد: همان گونه که پیش بینی می شد امسال حجم بالایی از مسافران وارد شهرستان آمل شده است و تمام تلاش دولت برای ایجاد نشاط و شادابی است تا مردم طراوت بهاری را شاهد باشند.

حسینی گفت: تلاش شده اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بخورد پاکسازی معابر، دایر شدن نمایشگاه ها و نوروزگاه‌ها نیز به همین منظور صورت گرفته است.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول