اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نجف‌آبادی: جذب سرمایه‌گذاری خارجی با کمک مجلس و دولت در رشد تولید مؤثر است

نماینده کلیمیان در مجلس گفت: دولت و مجلس باید بستر و ریل‌گذاری لازم برای جذب سرمایه‌های کشورهایی که آمادگی سرمایه‌گذاری در ایران را دارند، فراهم کنند که این امر در تحقق رشد تولید و در نتیجه مهار تورم می‌تواند مؤثر باشد.

نجف‌آبادی: جذب سرمایه‌گذاری خارجی با کمک مجلس و دولت در رشد تولید مؤثر است

همایون سامه‌یح‌نجف‌آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوبا خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر انقلاب با عنوان «مهار تورم، رشد تولید»،‌ اظهار کرد: مقام معظم رهبری طی سال گذشته مکررا بر حمایت از تولید داخلی تأکید داشته‌اند؛ امیدواریم دولت بتواند خواسته رهبر انقلاب را که به سود مردم است عملی و برای کنترل تورم و بهبود معیشت مردم اقدام کند.

وی افزود: امیدواریم دولت با همراهی مجلس بتواند اقدامات مؤثر و عاجلی در جهت تحقق شعار سال داشته باشد تا هم دل رهبر انقلاب و هم دل مردم شاد شود.

نماینده کلیمیان در مجلس خاطرنشان کرد: اگر حجم نقدینگی موجود در کشور به سمت ایجاد اشتغال،‌ تولید و احیا و فعال‌سازی واحدها و کارگاه‌های تولیدی غیرفعال و نیمه‌فعال هدایت شود، می‌تواند در رشد تولید مؤثر باشد.

وی درباره انتظار مجلس از دولت جهت تحقق شعار سال، گفت: تیم اقتصادی دولت یک مقدار ضعیف عمل کرده است؛ امیدواریم سال آینده شاهد این باشیم که رئیس‌جمهور تیم اقتصادی را قوی‌تر کند تا بتواند خواسته رهبری را محقق کند.

نماینده کلیمیان در مجلس تصریح کرد: دولت و مجلس باید بستر و ریل‌گذاری لازم برای جذب سرمایه‌های کشورهایی که آمادگی سرمایه‌گذاری در ایران را دارند، فراهم کنند که این امر در تحقق رشد تولید و در نتیجه مهار تورم می‌تواند مؤثر باشد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول