اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آشنایی جوانان با سلوک شهیدان راه غلبه بر فتنه‌ها

استاندار اصفهان با اشاره به فتنه‌های اخیر دشمن در کشور گفت: یکی از مواردی که جهت گیری‌ها را روشن می‌کند آشنایی نسل جوان با سلوک شهدا است.

آشنایی جوانان با سلوک شهیدان راه غلبه بر فتنه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در دیدار با خانواده شهید قوچانی، اظهارکرد: از خداوند متعال طلب می‌کنیم تا به همه ما توفیق دهد تا وظایفی که در راستای آرمان شهدا بر دوش داریم را به نحو احسن انجام دهیم.

وی با اشاره به فتنه‌های اخیر دشمن در کشور، افزود: یکی از مواردی که جهت‌گیری‌ها را روشن می‌کند آشنایی نسل جوان با سلوک شهدا است.

مرتضوی بیان کرد: در این راستا بایستی در معرفی شهدا درست، با برنامه‌ریزی و قاعده‌مند رفتار کنیم تا نسل جوان ما کمتر دچار سردرگمی شود.

 استاندار اصفهان ضمن تشکر و قدردانی از خانواده این شهید والامقام در راستای تبیین زندگی و سلوک سردار شهید قوچانی، عنوان کرد: دوران غبارآلودی است و بهترین ابزار در این شرایط، نشان دادن راه و رسم زندگی شهدا از جمله این شهید والامقام است.

گفتنی است، سردار شهید حاج علی قوچانی فرمانده تیپ یکم لشکر ۱۴ امام حسین(ع) در سن ۲۲ سالگی در عملیات والفجر ۸ به فیض شهادت نائل آمد و جاویدالاثر شد و پس از ده سال پیکر پاک سردار شهید قوچانی شناسایی و در گلستان شهدای اصفهان، قطعه کربلای ۵ در کنار سردار شهید حاج حسین خرازی به خاک سپرده شد.

گفته شده، زمانی که خبر شهادت این شهید والامقام را به سردار حسین خرازی فرمانده لشکر  دادند با چشمانی پر از اشک و با صلابت خاصی گفت: «بنویسید حاج علی قوچانی مالک اشتر لشکر بود.»

پایان پیام/۶۳۱۳۷/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول