اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سربلندی فراجا در فراز و فرودهای سال 1401/ شهادت ۷۲ پلیس در سال گذشته

رئیس بازرسی کل فراجا گفت: سال ۱۴۰۱ دارای فراز و فرودهای زیادی بود که مجموعه فراجا از حوادث و اتفاقات سربلند بیرون آمد و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود آفرید.

سربلندی فراجا در فراز و فرودهای سال 1401/ شهادت ۷۲ پلیس در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی معصوم بیگی عصر امروز در جلسه قرارگاه نوروزی در استان گلستان، اظهار کرد:  سال ۱۴۰۱ دارای فراز و فرودهای زیادی بود که مجموعه فراجا از حوادث و اتفاقات سربلند بیرون آمد و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود آفرید. 
رئیس بازرسی کل فراجا با بیان اینکه انتظامی کشور در سال گذشته ۷۲ شهید برای امنیت تقدیم نظام کرد، افزود: در سال ۱۴۰۱ پلیس برای خدمتگزاری مردم  جانش را در کف دستش گرفت تا امنیت شهروندان حفظ و تامین شود. 
معصوم بیگی بیان کرد: مجموعه‌ای که برای امنیت مردم جانش را تقدیم می‌کند، این مجموعه ارزش آفرین و قابل تقدیر است و مردم عزیز نیز قدردان مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی پلیس هستند. 
وی تصریح کرد: یکی از دلایلی که مردم قدردان پلیس هستند، همین حضور مقتدرانه و با صلابت پلیس در ایام نوروز  است که نظم و امنیت را در جامعه برقرار می‌کنند. 
رئیس بازرسی کل فراجا به شعار نوروزی پلیس با عنوان «نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای» اشاره کرد و گفت: بخش دوم این شعار تضمین کننده بخش اول است و اگر قرار است نوروزی متفاوت را داشته باشیم باید پلیسی مقتدر، کاربلد، حرفه‌ای و آموزش دیده پای کار باشد. 
رئیس بازرسی کل فراجا ادامه داد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سازمانی مقتدر و حرفه‌ای است که انشاله در سال جدید این موضوع با جدیت دنبال خواهد شد تا شاهد پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باشم. 
معصوم بیگی در پایان به تدابیر فرمانده کل فراجا اشاره کرد و گفت: در سال جدید باید موضوع ساماندهی و جمع آوری معتادان متجاهر، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، کاهش جان باختگان ناشی از تصادفات و برخورد با اراذل و اوباش به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته تا رضایت مردم را شاهد باشیم. 

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول