اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کودکان سفره هفت‌سین را در نی‌ریز بر پا کردند

مسئول میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی نی‌ریز از چیدن هفت‌سین ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نی‌ریز توسط کودکان خبر داد.

کودکان سفره هفت‌سین را در نی‌ریز بر پا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از نی‌ریز، حمیدرضا هادی گفت: با برنامه‌ریزی خلاقانه در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر سفره هفت‌سین در نی‌ریز با طرحی نو بر پا شد.

مسئول میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی نی‌ریز در ادامه افزود: سفره هفت‌سین ستاد اجرایی خدمات سفر به‌وسیله کوکان بالباس‌های سنتی و ترکیبی از موسیقی و دعای تحویل سال و نمایش زیبای کوکان برپا شد. در این آئین سنتی و زیبا هر کودک با نمایش از پیش طراحی‌شده یک سین سفره را حامل بودند و بر سر سفره گذاشتند و شعر همان سین را قرائت کردند و با تیک‌تیک ساعت و موسیقی زیبای تحویل سال نمایش خیره‌کننده خود را اجرا نمودند.

هادی بابیان مطالب فوق افزود: پایه و اساس شکل‌گیری سفر تفاوت هست و دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان هرساله مبنا را بر خلاقیت اجرای برنامه‌ها گذاشته و میهمانان و مسافرین از این برنامه‌ها استقبال نموده‌اند.

هادی در پایان گفت: در انتهای این برنامه کودکان هدایای خود را از نماینده محترم مجلس و اداره میراث فرهنگی دریافت نمودند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول