اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آموزش و پرورش بابت تأخیر در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان عذرخواهی کرد

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از تأخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند معلمان، گفت: با توصیه های رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیأت دولت، در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی معلمان طی روزهای آینده، تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.

آموزش و پرورش بابت تأخیر در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان عذرخواهی کرد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ضمن تبریک ایام و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای همه همکاران فرهنگی گرامی، از تأخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه، صمیمانه از همکاران دلسوز و خانواده محترمشان پوزش می‌طلبیم. خدمتگزاران شما در وزارت آموزش و پرورش در طول یک سال گذشته برای دفاع از حقوق همکاران و اجرای کامل قانون رتبه بندی به عنوان یکی از ارکان مقرر در سند تحول بنیادین از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده‌اند.

توقع و انتظار این بود که سازمان‌های پشتیبان و تأمین کننده منابع در اجرای این قانون همراهی به مراتب بهتری با نظام تعلیم و تربیت می داشتند؛ لیکن باتوجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه‌بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور ، حقوق اسفند به‌صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود.

بدیهی است، نظر به هماهنگی به عمل آمده و حمایت های رئیس جمهور محترم در فرمایشات روز گذشته هیأت محترم وزیران، در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه‌بندی همکاران عزیز طی روزهای آتی تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.

به گزارش فارس، تعداد زیادی از فرهنگیان در تماس با خبرگزاری فارس نسبت به عدم واریز حقوق‌شان گلایه کردند و خواستار پیگیری رسانه‌ای شدند؛ پیگیری‌ خبرنگار فارس حاکی از است که این تأخیر به دلیل اختلاف سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش در محاسبه حقوق معلمان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول