اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آخرین وضعیت راه‌های گیلان از زبان پلیس

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به افزایش ورود خودرو به گیلان طی امروز نسبت به سایر روزها از آغاز طرح نوروزی، آخرین وضعیت راه‌های این استان را اعلام کرد.

آخرین وضعیت راه‌های گیلان از زبان پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،  سرهنگ جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شاهد ترافیک نیمه سنگین و پر حجم در محورهای ورودی به استان هستیم، اظهار کرد: ترافیک در محور قزوین ـ رشت، محدوده رودبار بیش از همه محورها است.

وی با اشاره به افزایش ورود خودرو به گیلان طی امروز نسبت به سایر روزها از آغاز طرح نوروزی، گفت: ورود پر حجم خودروها کاملاً مشخص است، به طوری که در سه روز گذشته بالغ بر ۲۳۰ هزار خودرو وارد استان شده و لذا محورهای مواصلاتی داخلی را نیز متراکم کرده است.

رئیس پلیس راه گیلان از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت طی شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: رانندگان برای تردد ایمن در محورهای درون و برون شهری حتماً به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

صفاری با اشاره به روان‌بودن ترافیک در محور قزوین ـ رشت تصریح کرد: در محورهای شرق و غرب گیلان نیز شاهد بارش پراکنده باران هستیم که جاده ها را لغزنده کرده و لذا مسافران حتما سرعت مجاز را رعایت کنند و در جاده های فرعی سبقت نگیرند.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول