اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

700 پرواز نوروزی فرودگاه بین‌المللی تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی گفت:تعداد پروازهای نوروزی فرودگاه تبریز با رشدی کم سابقه به بیش از ۷۰۰ پرواز رفت و برگشت می‌رسد.

700 پرواز نوروزی فرودگاه بین‌المللی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات نوروزی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز که از ۲۵ اسفند آغاز  شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت که در این مدت ۱۷ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی عهده دار جابه‌جایی مسافرین نوروزی فرودگاه تبریز خواهند بود.

وی افزود: شهرهای مختلف کشور ترکیه از جمله استانبول، آدانا، قاضی پاشا، ازمیر، دنیزلی و مقاصدی مانند دبی در مسیرهای خارجی و شهرهای مشهد مقدس، جزیره کیش ، شیراز و تهران جزء پرتقاضاترین مسیرهای داخلی فرودگاه تبریز در ایام نوروز هستند.

آذری در خصوص برنامه های فرهنگی ویژه نوروز در فرودگاه تبریز هم گفت: مراسم نورافشانی همزمان با تحویل سال، اجرای موسیقی زنده در سالن ترمینال و برگزاری جشنواره‌های مختلف عکاسی و نقاشی و هم چنین اجرای برنامه " افطاری ساده" پس از آغاز ماه مبارک رمضان از مهم ترین برنامه های فرهنگی هنری فرودگاه تبریز در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول