اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کرونا کماکان در کمین است/ بستری 70 بیمار مبتلا به کووید19 در چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه مردم باید بپذیرند که کرونا هنوز وجود دارد، گفت: در حال حاضر ۷۰ نفر با علائم کرونا در بیمارستان بستری و ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

کرونا کماکان در کمین است/ بستری 70 بیمار مبتلا به کووید19 در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ارسلان خالدی‌فر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر شهرستان سامان قرمز، سه شهرستان نارنجی و مابقی زرد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه روزانه بین ۹۰ تا ۱۰۰ نفر مراجعه سرپایی به مراکز درمانی داریم، افزود: در حال حاضر ۷۰ نفر با علائم کرونا در بیمارستان بستری و ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

وی خاطرنشان کرد: عمده افرادی که این روزها با علائم سرماخوردگی درگیرند، مبتلا به کرونا هستند و لازم است از مواجهه نزدیک با سایرین خودداری کنند.

خالدی‌فر با تاکید بر اینکه همچنان واکسیناسیون مؤثرترین راه پیشگیری از کروناست، اظهار داشت: مراکز واکسیناسیون آمادگی کامل دارند و در بیمارستان‌ها نیز تمهیدات لازم فراهم شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه جامعه باید بپذیرد که کرونا هنوز وجود دارد، گفت: اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند ممکن است عوارض بیماری در ایام پیش رو گریبان‌گیر خانواده‌ها شود.

وی تاکید کرد: عوارض کرونا برای افراد دیابتی و افراد دارای فشارخون بالا و ضعف سیستم ایمنی، بیماران قلبی، زنان باردار، افراد بالای ۵۵ سال و کودکان زیر ۶ سال شدیدتر خواهد بود و همه ما باید مراقب گروه خطر باشیم و چنانچه علائمی داریم از نزدیک شدن به این افراد پرهیز کنیم.

خالدی‌فر در پایان اضافه کرد: حتی‌الامکان از تجمع در مکان‌های سرپوشیده خودداری و چنانچه تجمعی شکل گرفت از تهویه مناسب مکان اطمینان حاصل شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول