اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پدر شهیدان زبیدی به فرزندان شهیدش پیوست

‌پدر شهیدان جمال و پوراندخت زبیدی از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پدر شهیدان زبیدی به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پدر شهیدان جمال و پوراندخت زبیدی از شهدای دفاع مقدس شهرستان اهواز در آستانه ماه مبارک رمضان چشم از جهان فرو بست و میهمان فرزندان شهیدش شد.

زنده‌یاد عبد زبیدی پدر شهیدان جمال و پوراندخت زبیدی که از مردادماه سال 1360 داغ فرزندانش را دیده بود پس از 41 سال فراق در روز شنبه 27 اسفندماه سال 1401 دعوت حق را لبیک گفت و به شهیدانش پیوست.

پیکر پاک پدر شهیدان جمال و پورا‌ندخت زبیدی با حضور جمعی از مسئولان استان و محلی و همچنین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران امروز یکشنبه 28 اسفندماه سال 1401 در بهشت‌آباد اهواز تشییع شد.

پس از برگزاری آیین تشییع و اقامه نماز، خانواده‌، دوستان، آشنایان، بستگان و همسایگان با پدر شهیدان جمال و پوراندخت زبیدی وداع کردند و سپس پیکر پاکش در گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در پیامی ارتحال پدر شهیدان جمال و پوراندخت زبیدی را به جامعه ایثارگران، به‌ویژه خانواده و بستگان آن سفر کرده تسلیت گفت.

شهید جمال زبیدی در سال 1347 در اهواز دیده به جهان گشود و خواهرش شهیده پوراندخت زبیدی نیز در چهارم شهریورماه سال 1355 در اهواز متولد شد که این خواهر و برادر در روز 27 مردادماه سال 1360 در بمباران هوایی شهر اهواز به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکر پاک و مطهر شهید جمال زبیدی 14 ساله و خواهرش شهیده پوراندخت زبیدی 6 ساله پس از تشییع در کنار دیگر شهیدان در قطعه یک گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

انتهای پیام/72075

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول