اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

10 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در راه‌های سمنان مستقر شد/ حضور پررنگ نیروها در محور تهران- مشهد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه 10 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در راه‌های سمنان مستقر شد، گفت: پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر استان به سکوی فرود بالگرد مجهز شده‌اند.

10 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در راه‌های سمنان مستقر شد/ حضور پررنگ نیروها در محور تهران- مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ظهر امروز در حاشیه بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان از دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر ای استان، با تشریح برنامه‌های هلال‌احمر در نوروز ۱۴۰۲، به استقرار هشت پایگاه ثابت جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد.

وی گفت: در ایام نوروز علاوه بر این هشت پایگاه، دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دیگر نیز در محورهای مواصلاتی استان مستقر می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از پیش‌بینی اسکان اضطراری مسافران در پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر خبر داد و گفت: پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر استان به سکوی فرود بالگرد نیز مجهز شده‌اند که در صورت نیاز از این ظرفیت نیز استفاده خواهد شد.

حضور پررنگ نیروهای امداد و نجات در محور تهران- مشهد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان هلال‌احمر استان گفت: هلال‌احمر یکی از دستگاه‌های مهم و حیاتی در زمان وقوع بحران‌ها و حوادث است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اهمیت حضور پررنگ نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر در محور تهران- مشهد گفت: خدمت خالصانه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر یکی از مصادیق بارز خدمت به اقشار مختلف مردم است.

امام جمعه سمنان با اشاره به نقش خیران و نیکوکاران در ساخت و تجهیز پایگاه‌های هلال‌احمر گفت: مشارکت مردم در احداث و تجهیز پایگاه‌های هلال‌احمر اقدامی ماندگار است که رضایت خداوند متعال را نیز به همراه دارد.

مطیعی با تقدیر از سرعت عمل امدادگران هلال‌احمر در انجام مأموریت‌های این دستگاه تصریح کرد: نقش هلال‌احمر در مدیریت بحران به‌ویژه مدیریت حوادثی نظیر سیل، زلزله و تصادفات جاده‌ای نقشی حیاتی و انکارناپذیر است.

بازدید از پایگاه‌های امدادی سمنان

به گزارش فارس، در آستانه فرارسیدن سال نو و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان از دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر استان بازدید کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان، ابتدا به پایگاه امداد و نجات آرادان در محور پرتردد سرخه به آرادان رفت و با امدادگران و نجات گران کادر و داوطلب حاضر در این پایگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مطیعی سپس به پایگاه امداد و نجات بین‌شهری هلال‌احمر ایوانکی (یادمان شهید قاسم قاسمی) رفت و ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات امدادی و پشتیبانی این پایگاه، با امدادگران حاضر در آن دیدار و گفت‌وگو کرد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول