اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی قرارگاه مدینه منوره میان نیازمندان هرمزگان

قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه 3000 بسته معیشتی را در بین محرومان و نیازمندان در استان هرمزگان توزیع کرد.

توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی قرارگاه مدینه منوره میان نیازمندان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ شهرام اسکندری معاون هماهنگ کننده قرارگاه مدینه منوره در حاشیه اهدای این بسته‌های کمک معیشتی اظهار کرد: نیروی زمینی سپاه اقدامات بسیار خوبی را با محوریت مردمیاری و محرومیت زدایی در منطقه جنوب انجام داده و در راستای لبیک به فرمان امام خامنه‌ای عزیز مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا؛ افتخار داریم در ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار می‌باشد تعداد ۳۰۰۰ سبد اقلام غذایی و معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده در استان هرمزگان توزیع کنیم.

وی افزود: شان ما خادمی و خدمتگزاری به مردم است و جنس خدمت محدود به حوزه های امنیتی و دفاعی نیست و با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنار اجرای ماموریت های ذاتی در حوزه نظامی و امنیتی، تا ریشه‌کن شدن همه مظاهر محرومیت آرام نخواهیم نشست.

  معاون هماهنگ کننده قرارگاه مدینه منوره گفت: این بسته های معیشتی طی دو روز با حفظ شأن و کرامت انسانی در بین اقشار نیازمندی که توسط هیئت امنای مساجد در محلات و پایگاه های بسیج در سطح شهرستان ها شناسایی شده اند توزیع می شود.

اسکندری تصریح کرد:این سبد اهدایی به ارزش ریالی یک میلیون و یکصد هزار تومان شامل اقلامی چون برنج، روغن ، ماکارونی ؛ حبوبات ( نخود ، عدس و لپه ) است که در بین اقشار محروم و کمتر برخوردار شناسایی شده در استان هرمزگان توزیع می شود .

پایان پیام/                         

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول