اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار تنگسیری: غرور ملی ما امروز مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهدا سند اعتبار و مایه فخر و آبروی ما هستند و غرور ملی ما امروز مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های آنهاست که باید همیشه این مفاهیم ارزشی را در قالب جهاد تبیین به نسل‌های امروز و آیندگان به شایستگی منتقل کنیم.

سردار تنگسیری: غرور ملی ما امروز مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از یادمان شهدای عملیات غرور آفرین والفجر۸ در اروندکنار آبادان بازدید و قبور مطهر شهدا را زیارت کرد.

سردار تنگسیری در این بازدید  به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات به زائران و کاروان‌های راهیان نور و برپایی نمایشگاه اقتدار دستاورد‌ها و ظرفیت‌های نیروی دریایی سپاه در این یادمان حضور یافت و از زحمات خادمان و عناصر فعال یادمان‌های شهدا به ویژه یادمان شهدای والفجر هشت تشکر کرد.

دریادار تنگسیری گفت: نیروی دریایی سپاه در سال‌های اخیر امکانات رفاهی و اقدامات پشتیبانی در این یادمان برای ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی بهتر به زائران فراهم آورده و در آینده هم با اتخاذ تدابیر و اقدامات مؤثر، گام‌های بهتری برای بهبود و تقویت کیفیت و کمیت خدماتی و فضاسازی یادمان‌های شهدا برای حضور مردم عزیز در راهیان نور فراهم خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، جایگاه رفیع شهدا را ستودنی دانست و افزود: شهدا سند اعتبار و مایه فخر و آبروی ما هستند و غرور ملی ما امروز مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های آنهاست که باید همیشه این مفاهیم ارزشی را در قالب جهاد تبیین به نسل‌های امروز و آیندگان به شایستگی منتقل کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول