اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد توسط دانش آموزان اسلامشهری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، گفت: ۲ نفر زندانی جرایم غیرعمد با کمک دانش آموزان اسلامشهر آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد توسط دانش آموزان اسلامشهری

اکبر قنبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن عید سعید نوروز با همت و کمک دانش آموزان اسلامشهری ۲ زندانی جرایم غیرعمد از زندان آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

قنبری افزود: در پی بروز مشکل مالی برای۲ نفر از شهروندان ساکن در اسلامشهر و اطلاع دانش آموزان از این موضوع، در یک حرکت خودجوش و اقدام خداپسندانه با برگزاری جشن گلریزان مبلغ جریمه این ۲ زندانی تهیه و پرداخت و مقدمات آزادی این افراد فراهم شد.

وی با قدردانی از این اقدام اجتماعی و خداپسندانه دانش آموزان، بیان کرد: دانش آموزان ۲ مدرسه حکمت و نبوت در راستای ایجاد شادی برای فرزندان و خانواده این دو فرد زندانی، با نیت خداپسندانه خود بالاترین شادی را برای اعضای خانواده این دو شهروند زندانی فراهم کردند، تا لحظه تحویل سال نو را در کنار فرزندان و خانواده هایشان سپری کنند.

پایان پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول